در دیدار سفیر کشورمان با شهردار تهران مطرح شد؛ تاکید بر افزایش همکاری بین شهرداری تهران و ایروان

به گزارش مجله توسعه دهنده، در دیدار سفیر کشورمان با شهردار تهران بر گسترش تعاملات و همکاری ها بین شهرداری تهران و ایروان تاکید شد.

در دیدار سفیر کشورمان با شهردار تهران مطرح شد؛ تاکید بر افزایش همکاری بین شهرداری تهران و ایروان

به گزارش سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در دیدار با پیروز حناچی شهردار تهران در رابطه با همکاری بین شهرداری های جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان بویژه شهرداری های تهران و ایروان مذاکره کردند.

در این دیدار سجادی با اشاره به ملاقات اخیر خود با هایک ماروتیان شهردار ایروان موضوعات همکاری بین شهرداری های تهران و ایروان را متنوع و گسترده دانست و خواهان سفر او به ایروان شد.

سفیر کشورمان امضای قرارداد خواهر خواندگی بین تهران و ایروان را زمینه ساز آغاز همکاری ها و تبادل تجارب بویژه در حوزه های مختلف شهری از جمله در بخش های ترافیک، مدیریت پسماندها، فضای سبز و زیباسازی شهری، مترو و... دانست و خواهان نامگذاری میادین و نصب مجسمه ها بنام بزرگان و مشاهیر ایران و ارمنستان در کشور های یکدیگر شد.

شهردار تهران هم در این دیدار آمادگی خود و مجموعه تحت مدیریت خود را جهت توسعه و گسترش همکاری ها با شهرداری ایروان اعلام نموده و به تبادل تجارب و انتقال خدمات فنی و مهندسی بین دو کشور اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 251

به "در دیدار سفیر کشورمان با شهردار تهران مطرح شد؛ تاکید بر افزایش همکاری بین شهرداری تهران و ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دیدار سفیر کشورمان با شهردار تهران مطرح شد؛ تاکید بر افزایش همکاری بین شهرداری تهران و ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید