پیشرفت مالی در آسیا باعث شعله ور شدن نا آرامی در انگلیس می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران : براساس گزارش منتشر شده وزارت دفاع آمریکا، پیشرفت و شکوفایی اقتصاد کشورهای چین و هند می تواند باعث شعله ور شدن آتش نا آرامی ها در انگلیس گردد.

پیشرفت مالی در آسیا باعث شعله ور شدن نا آرامی در انگلیس می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ام اس ان آمریکا، بر اساس گزارشی که وزارت دفاع آمریکا منتشر نموده است این امکان وجود دارد که در آینده نزدیک بسیاری از اقتصادهای اروپایی در برابر پیشرفت های چین و هند حرفی برای گفتن نداشته باشند و درجا بزنند.

بر اساس این گزارش منتشر شده که روند پیشرفت های جنوب آسیا را تا سال 2040 آنالیز می نماید، این امکان وجود دارد که این موضوع آغازگر یک سری رکود مالی طولانی مدت در انگلیس گردد که در نتیجه آن گروهای افراطی ملی گرا خواستار ایجاد مالی خواهند بود که از مصنوعات داخلی حمایت می نماید و همچنین مایل به قدرت دریافت سیاست های دفاعی خواهند بود. زندگی مصرفی غرب زیر سوال می رود و دسترسی وسیع و ارزان آنها به انرژی و کالا محدود خواهد شد. این بدان معنا است که انگلیس و اروپا با چالش های بین المللی نیز روبروخواهند شد.

آمریکا همچنان به عنوان تنها ابرقدرت در دنیا باقی خواهد ماند اما چین و هند نیز به قدرت های بزرگی تبدیل می شوند که قدرت نظامی فوق العاده ای خواهند داشت. این سه کشور می توانند یک تیم متشکل از قدرتهای بزرگ را تشکیل دهند که همین باعث خواهد شد که آمریکا تمرکز خود را از اقیانوس اطلس دور نموده و معطوف به اقیانوس آرام کند.

اروپا همچنان قدرت چهارم دنیا باقی می ماند اما بدلیل ضعف قدرت نظامی و دفاعی از اعتبار کافی برای کنترل جابجایی انرژی در سطح بین الملل برخوردار نخواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است که انگلیس خود را با شرایط وقف می دهد. دلیل آن هم وجود ارتباطات فرهنگی، تاریخی و اجتماعی است که انگلیسی ها با آسیای شرقی برقرار نموده اند و زبان انگلیسی هم همچنان به عنوان زبان مالی رایج بین کشورها باقی خواهد ماند و جغرافیای خاصی که انگلیس دارد به این کشور در ایجاد رابطه با آمریکا و اروپا یاری می نماید. اما این گزارش میزان منفعتی که این موارد می تواند برای انگلیس در بر داشته باشد را عنوان نمی نماید.

این گزارش از تنش های نظامی احتمالی که ممکن است در دریاهای چین بین سه قدرت آمریکا چین و هند به وجود بیاید نیز سخن به میان آورده است.

مقام های چینی و هندی هم باید راهکارهایی برای حفظ ثبات نظامی و سیاسی خود داشته باشند و به نیازهای روزمره مردم نیز به طور کامل پاسخ دهند تا بتوانند به رشد مالی خود ادامه دهند. برای مثال سقوط مالی چین می تواند تاثیرات بدی بر اقتصاد دنیای داشته باشد. البته باید توجه داشت که این گزارش تنها به ارایه احتمالات بسنده می نماید و نظر رسمی هیچ یک از مقامات انگلیسی را در این زمینه جویا نمی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 691

به "پیشرفت مالی در آسیا باعث شعله ور شدن نا آرامی در انگلیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت مالی در آسیا باعث شعله ور شدن نا آرامی در انگلیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید