موسسه تانکر ترکرز ادعاهای وزیرخارجه آمریکا علیه ایران را رد کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، ادعای وزیر خارجه آمریکا در ارتباط با نفتکش ایرانی آدریان دریا از سوی وبگاه ردیابی دریایی کشتی های تجاری و نفتکش ها موسوم به تانکر ترکرز رد شد.

موسسه تانکر ترکرز ادعاهای وزیرخارجه آمریکا علیه ایران را رد کرد

در همین ارتباط نیز وبگاه تانکر ترکرز که کار ردیابی دریایی کشتی های تجاری و نفتکش ها را انجام می دهد، در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به ادعای جدید مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره نفتکش آدریان دریا گفته است که اظهارات وزیر خارجه آمریکا آن چیزی نیست که ما گفتیم. ما گفتیم که انتقال نفت هنوز قابل تایید نیست و ما نمی توانیم این را تایید کنیم.

تانکر ترکرز همچنین در توئیت خود افزوده است که این گونه اظهارات (اظهارات پمپئو) همراه با ارائه اطلاعات نادرست و نامعتبر است.

در توئیتی دیگر از تانکر ترکرز، این موسسه با اشاره دوباره به اظهارات توئیتری وزیرخارجه آمریکا، ارائه اطلاعات آزاد از نفتکش آدریان دریا را به دلیل سوءاستفاده از آن متوقف کرده و افزوده است برخی اظهارات به اعتبار این موسسه آسیب وارد کرده است.

پیش از این مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مدعی تخلیه نفت نفتکش آدریان دریا 1 به سوریه شده بود و در این ارتباط برخی تصاویر را منتشر کرده بود، هرچند حال این اظهارات به گفته وبگاه ردیابی دریایی کشتی های تجاری و نفتکش ها نادرست و مغشوش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 562

به "موسسه تانکر ترکرز ادعاهای وزیرخارجه آمریکا علیه ایران را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه تانکر ترکرز ادعاهای وزیرخارجه آمریکا علیه ایران را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید