مزایا و معایب خرید ملک در فرانسه

به گزارش مجله توسعه دهنده، تا به حال به خرید ملک در فرانسه فکر نموده اید؟ فرانسه یکی از زیباترین کشورهای غرب اروپا است که سومین کشور این قاره از لحاظ بزرگی و مساحت به تعداد می رود؛ زندگی در کشوری که در زمینه های مختلف و مهمی مانند فرهنگ، اقتصاد، سیاست، هنر و صنعت در بین کشورهای مهم اروپا، حرفی برای گفتن دارد، می تواند شانس بزرگی برای به دست آوردن موفقیت در زمینه اشتغال و تحصیل باشد.

مزایا و معایب خرید ملک در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در کشور فرانسه، امید به زندگی و شاخص توسعه انسانی با استانداردهای بالای زندگی، دست به دست هم داده اند تا این کشور را مکانی بی نظیر برای زندگی و اقامت تبدیل نمایند؛ همه این عوامل سبب شده است که سالانه، حجم بالایی از مهاجران، این کشور را برای زندگی و خرید ملک انتخاب نمایند. حالا در این بین چندین سایت مختلف برای خرید ملک در فرانسه بسیار پر قدرت فعالیت مینمایند هوم فرانس و نیلگام سفر از بهترین سایت و شرکت های پیروز در این زمینه هستند که در ادامه قصد داریم در خصوص سایت homefrance.com با شما صحبت کنیم و این سایت را به شما معرفی کنیم.

شرایط خرید ملک در فرانسه

اگر شما هم مثل خیلی از افرادی که شیفته زندگی در کشوری مانند فرانسه هستند، مشتاق خرید ملک در این کشور شده اید، خوب است بدانید داشتن ملک در چنین کشوری، آرزوی خیلی از آمریکایی ها و استرالیایی ها هم هست چراکه خرید ملک و داشتن خانه در فرانسه به وسیله اروپایی ها، کار آسان تری در مقایسه با خرید ملک در فرانسه به وسیله مردم دیگر کشورها بعلاوه ایران است؛ این حقیقت که خرید ملک به وسیله غیراروپایی ها مزایای بی شماری دارد، انکارناپذیر است به همین منظور ما در این مقاله به شما یاری می کنیم که چگونه اقدام به خرید زمین، آپارتمان و انواع خانه ها کنید.

خرید ملک در فرانسه، از قوانین خاصی پیروی می نماید؛ این قوانین، خاص کشور فرانسه هستند؛ در ادامه قوانین خرید ملک در فرانسه را خواهید خواند.

شرایط خرید آپارتمان در فرانسه: زندگی در آپارتمان تفاوت هایی با زندگی در دیگر انواع مسکن دارد، خیلی ها خواستار این نوع زندگی هستند؛ برای خرید آپارتمان در فرانسه و گرفتن اقامت این کشور، متراژ ملکی که می خواهید بخرید، بر اساس تعداد افراد خانواده تعیین می گردد؛ این یعنی بنا بر قوانین این کشور، به ازای صاحب اصلی ملک، 14 متر و به ازای همه فرزندان، به شرطی که سن آن ها کمتر از 18 سال باشد، 9 متر و به ازای همسر هم 9 متر به متراژ خانه اضافه می گردد؛ این به این معنا است که متراژ آپارتمان در فرانسه را تعداد اعضای خانواده تعین می نماید.

مالیات برای خرید ملک در فرانسه: قوانین مالیاتی فرانسه به این توضیح است که اگر شما اقدام به خرید خانه ای نوساخت کنید، باید 3 درصد از ارزش ملکی که قصد خرید آن را دارید، به محضرخانه پرداخت کنید؛ این در حالی است که اگر خانه نوساز نباشد، مبلغ پرداختی به محضرخانه، 8 درصد خواهد بود.

اعلام عایدی به دولت، برای خرید ملک: یکی دیگر از قوانین این کشور برای فروش املاک خود به خریداران، داشتن عایدی تعیین در خارج از فرانسه است؛ اگر قصد دریافت اقامت فرانسه را داشته باشید، در هنگام رفتن به سفارت باید مدارک لازم برای اثبات داشتن عایدیی بالاتر از 2000 یورو در خارج از کشور فرانسه را به همراه داشته باشید؛ گفتنی است که اگر می توانید، اسنادی از قبیل اسناد ملکی و بورس را برای گذراندن این مرحله ارائه کنید.

با توجه به قوانین خاصی که این کشور برای خرید ملک ارائه داده است، توصیه می گردد که حتماً به مشاوران حقوقی و مشاوران خرید املاک برای هدایت بیشتر مراجعه کنید؛ خرید ملک در فرانسه و در هرکدام از کشورهای دیگری که مدنظرتان است، مزایا و معایبی دارد که قبل از اقدام به خرید، بهتر است از آن ها مطلع باشید؛ در ادامه، هدایت هایی در این رابطه خواهید خواند.

مزایای خرید ملک و دریافت اقامت فرانسه

از مزایای خرید ملک و داشتن اقامت در فرانسه، فهرستی در زیر آماده شده است که با مطالعه آن میتوانید در خرید ملک در این کشور و دریافت اقامت فرانسه هم مشتاق تر خواهید شد:

  • با خرید ملک، می توانید اقامت فرانسه را به دست آورد و یکی از شهروندان فرانسه باشید و حق شهروندی بگیرید.
  • برای خرید ملک در فرانسه لازم نیست که به آن کشور مهاجرت کنید و این، فرایند خرید ملک را سهولت می بخشد.
  • در نتیجه خرید ملک می توانید ویزا کارت و مستر کارت داشته باشید.
  • امکان تحصیل در بهترین مدارس را به صورت رایگان برای فرزندانتان خواهید داشت.
  • امکان گرفتن گواهی نامه بین المللی خواهید داشت.
  • می توانید از خود ویزای شینگن داشته باشید.
  • در این کشور می توانید به صورت رایگان از خدمات پزشکی و درمانی بهره ببرید.

مهاجرت همراه با اقامت و خرید ملک در فرانسه قطعاً مزایای دیگری دارد که یکی از آن ها که شاید به فکر کمتر کسی بیفتد خرید ملک در فرانسه و اجاره دادن آن است که یکی از راه های آسان برای کسب عایدی است؛ از این طریق می توانید خانه ای در فرانسه داشته باشید و در صورت استفاده نکردن از آن، با اجاره دادن آن عایدیی که به طور میانگین پانزده میلیون یا بیشتر در ماه است، داشته باشید. اما این تمام ماجرا نیست و خرید ملک در کشوری مانند فرانسه ممکن است عواقب ناخواسته ای در پی داشته باشد که در ادامه، در رابطه با موانع خرید ملک در این کشور، از دیدگاه خریداران آشنا خواهید شد.

  • خرید ملک در فرانسه، بنا بر قوانین پیچیده این کشور، کار ساده ای نیست و امکان خطا و اشتباه بالا است و این احتمال، فرصتی را برای کلاه برداران فراهم نموده است تا در این میان، افرادی را که اطلاعات کافی در باره خرید ملک ندارند را به دام خورد بیندازند، بعضی از این افراد، با ارائه اسناد جعلی، اقدام به فروش ملک می نمایند که اگر مطلع نباشید، ملکی که اصلاً جود ندارد را خریداری نموده اید.
  • خیلی از املاک، مسائلی دارند که آن ها را غیرقابل فروش نموده است؛ مراقب باشید که گول قیمت پایین آن ها را نخورید؛ املاکی که به منطقه ها نظامی نزدیک هستند، املاکی که به دلایل قانونی، مالیاتی سنگین دارند که باید سالیانه پرداخت گردد، املاکی که در محله هایی که مسائل خاص دارند یا مشکل در تأسیسات این املاک وجود دارد، قابل خرید و فروش نیستند چراکه قابل استفاده نیستند، مواظب باشید این املاک را تحت هیچ شرایطی خریداری نکنید.
  • قبل از خرید، تمام تحقیقات لازم را بکنید تا مطمئن شوید که ملکی ک قصد خرید آن را دارید اقساطی است یا خیر و اگر اقساطی است، اقساط آن باید کامل پرداخت شده باشد وگرنه نباید آن را بخرید اما بیشتر اوقات کسانی که باهدف کلاه برداری دست به فروش می زنند در خصوص این مسئله سخنی به میان نمی آورند به همین منظور باید با یاری مشاوران خرید و با اطلاعات بالا دست به خرید بزنید.

هوم فرانس اولین ارائه دهنده خدمات املاک در فرانسه

اگر توانایی خرید ملک در یکی از کشورهای خارجی را دارید، شرکت هوم فرانس با آدرس https://homefrance.com یکی از بهترین و بهترین گزینه های انتخابی است که میتواند راهنمای مناسبی برای شما جهت خرید ملک در فرانسه و دریافت اقامت این کشور رویایی باشد. هوم فرانس از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در حوزه املاک به همراه مدیریت فرانسوی ایرانی و دارای مجوز از اتاق بازرگانی کشور فرانسه میباشد و همین موضوع باعث میگردد تا به راحتی بتوانید به هوم فراس برای خرید ملک در فرانسه اعتماد کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1869

به "مزایا و معایب خرید ملک در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایا و معایب خرید ملک در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید