درخواست پزشکان آمریکایی برای اطلاع رسانی در خصوص سرطان زایی پنیر

به گزارش مجله توسعه دهنده، عده ای از پزشکان آمریکایی با ارسال درخواستی برای سازمان غذا و داروی این کشور خواهان افزوده شدن پیغام هشدار ابتلا به سرطان سینه به پنیر های فروخته شده در ایالات متحده شده اند.

درخواست پزشکان آمریکایی برای اطلاع رسانی در خصوص سرطان زایی پنیر

به گزارش، پزشکان آمریکایی هشدار داده اند که استروژن موجود در پنیر می تواند موجب افزایش میزان ابتلا به سرطان سینه در بعضی زنان گردد و آن ها باید از این مساله آگاهی داشته باشند.

کمیته پزشکان پی سی آر ام در آمریکا که 12 هزار دکتر متخصص در آن عضویت دارند، معتقدند باید برچسبی خاص بر روی انواع پنیر های تجاری به فروش رفته در این کشور نصب گردد تا به خصوص زنان بدانند که مصرف این نوع لبنیات می تواند خطر ابتلای به سرطان را در آن ها افزایش دهد.

این خطر به خصوص در پنیر های پرچرب بیشتر است و زنانی که قبلا سابقه ابتلا به سرطان را داشته اند با احتمال بیشتری در زمینه افزایش خطر سرطان در صورت مصرف پنیر روبرو هستند.

در عین حال پیش بینی می گردد صنایع لبنی آمریکا به شدت در برابر این درخواست ایستادگی نمایند، زیرا نصب چنین برچسبی بر روی تولیداتشان میزان فروش آن ها را به شدت کاهش داده و موجب می گردد تا خسارت های مالی سنگینی به این شرکت ها وارد گردد.

منبع : فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 665

به "درخواست پزشکان آمریکایی برای اطلاع رسانی در خصوص سرطان زایی پنیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پزشکان آمریکایی برای اطلاع رسانی در خصوص سرطان زایی پنیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید