خبرنگاران کمیته امداد شیروان 205 میلیارد ریال یاری معیشت به مددجویان پرداخت کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، بجنورد-خبرنگاران- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: سال جاری 205 میلیارد و 871 میلیون ریال یاری معیشت (مستمری) به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان پرداخت شد.

خبرنگاران کمیته امداد شیروان 205 میلیارد ریال یاری معیشت به مددجویان پرداخت کرد

مرتضی صفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط مالی موجود و شرایط احتیاجمندان همچنان خیران و مردم نیکوکار در کنار کمیته امداد بوده و همه کوشش خود را برای یاری به احتیاجمندان بکار گرفته اند.

وی با اشاره به افزایش مراجعات به کمیته امداد در شرایط سخت کرونایی گفت: این میزان یاری معیشت پرداخت شده برای هفت هزار و 599 خانوار تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.

صفی پور اضافه نمود: احتیاجمندان تحت حمایت علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، از خدمات درمانی، فرهنگی، بهداشتی، جهیزیه و آموزشی نیز بهره مند می شوند و برای افراد توانمند نیز اشتغالزایی انجام می گردد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: همچنین این نهاد سال جاری برای یاری به امر ازدواج احتیاجمندان به تعداد 66 سری جهیزیه به مبلغ 2 میلیارد و 849میلیون ریال هزینه نموده است.

صفی پور اضافه نمود: علاوه بر یاری معیشت ماهانه مسائل خانوارهای تحت حمایت به صورت مستمر آنالیز و براساس احتیاج آنها خدماتی ارایه می گردد.

هم اکنون 17 هزار و 292 نفر مشتمل بر 9 هزار و 307 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1696

به "خبرنگاران کمیته امداد شیروان 205 میلیارد ریال یاری معیشت به مددجویان پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته امداد شیروان 205 میلیارد ریال یاری معیشت به مددجویان پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید