نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهمترین سرمایه اصلی بانک ایران زمین است

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و امورشعب استان های بانک ایران زمین طی سفر به استان خراسان اجرا شده بود، با حفظ پروتکل های بهداشتی از شعب این استان بازدید و با همکاران جلساتی جهت افزایش بهره وری و شنیدن مسائل و ارائه راهکارها برگزار کردند.

نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهمترین سرمایه اصلی بانک ایران زمین است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش و محمد حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان ها که با هدف ابلاغ و نظارت برچگونگی اجرای طرح 100 روزه انجام شده بود به استان خراسان سفر نموده و از شعب این استان بازدید کردند.

حسینی کنارویی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شعب، با توجه به نامگذاری بانک ایران زمین بعنوان بانک دیجیتال ضمن آنالیز عملکرد شعب در مورد سرفصل های بانکداری مدرن، کنترل دائمی و مستمر دستگاه های خودپرداز، درآمدهای کارمزدی حاصل از توزیع خاتمهه های فروشگاهی، حرکت هدفمند برای تحقق اهداف بانکداری مدرن را به شعب توصیه کردند.

علی فتاحی مدیرامورمنابع انسانی و آموزش با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و عمومی و در نهایت سلامت همکاران، ضمن آنالیز عملکرد شعب بیان داشت: توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک، در دستور کار مدیران ارشد بانک بوده و بهبود شرایط معیشت همکاران در سال 99 حاکی از رویکرد فوق است.

میثم شمس آبادی مدیر استان ضمن عرض خیرمقدم به مدیران ارشد به ارائه گزارشی از عملکرد سالانه به تحقق هدف 40هزار میلیارد ریال منابع تا خاتمه شهریور 1400، خدمت محور شدن بانک و تحقق هدف هر کارمند یک بانکدار حرفه ای ارائه کردند.

در انتهای جلسه پیشنهادات، نظرات و سوالات همکاران توسط مدیران ارشد بانک مورد آنالیز و پاسخگویی نهاده شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1558

به "نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهمترین سرمایه اصلی بانک ایران زمین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهمترین سرمایه اصلی بانک ایران زمین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید