تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره مارماریس؛ شهری با طبیعت خیره کننده در ترکیه

به گزارش مجله توسعه دهنده، شهر مارماریس از شهرهای جهانگرد ترکیه است که اگر قصد سفر به آن را دارید، باید میان تعدادی از هتل های متنوعی که در آن وجود دارد، محل اقامت خود را برگزینید.

تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره مارماریس؛ شهری با طبیعت خیره کننده در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

تور مارماریس یکی از مجذوب نماینده ترین پکیج ها میان تورهای ترکیه است. در سال های اخیر گردشگران ایرانی مارماریس را نیز میان گزینه های خود برای سفرهای خارجی جا داده اند. در این مقاله می خواهیم برترین هتل های 4 ستاره این شهر را به شما معرفی کنیم.

مارماریس یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری کشور ترکیه است. دلایل زیادی وجود دارد که به این شهر سفر کنید؛ چشم انداز های بی نظیر، مکان های تاریخی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، سفری پر از هیجان، ماجراجویی، تفریح و آموزش و بعلاوه آفتاب مدیترانه ای همه با هم در مارماریس گرد هم آمده اند. از سواحل شنی سفید گرفته تا آثار تاریخی این شهر، باعث شده است که مارماریس نسبت به دیگر شهرهای دنیا متمایز باشد.

هتل های متنوعی در این شهر بندری وجود دارد و هتل های 4 ستاره مارماریس اقامت لوکس و عالی را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. در این مقاله همراه ما باشید تا با برترین هتل های 4 ستاره در این شهر آشنا شوید.

  • هتل ویلا پرینسس (Villa Princess)
  • هتل اورسماریس بوتیک (Örsmaris Boutique Hotel)
  • هتل کومت دلوکس سوئیت (Comet De Luxe - Halal All Inclusive)
  • هتل سسین (Sesin Hotel)
  • هتل ستیا بیچ ریزورت (Cettia Beach Resort)
  • هتل پاشا بی (Pasabey Hotel)
  • هتل جولیان کلاب (Julian Club Hotel)
  • هتل دورا بیچ (Dora Beach Hotel)

هتل ویلا پرینسس (Villa Princess)

هتل ویلا پرینسس هتلی 4 ستاره و زیبا در مارماریس است که تنها 300 متر با ساحل فاصله دارد. این هتل زیبا فضایی دلنشین و سرسبز دارد و برای مهمانانی که دوست دارند از شلوغی های مرکز شهر دور باشند و اقامتی آرام را تجربه نمایند، بسیار عالی است. با یک پیاده روی کوتاه می توان به مراکز خرید و بسیاری از رستوران ها دسترسی داشت.

اتاق های هتل دل باز هستند و امکانات برای اقامتی خوب و باکیفیت برای مسافران در آن فراهم شده است؛ برخی از اتاق ها دارای تراس هستند و چشم انداز ای زیبا از شهر را ارائه می دهند و استخر هتل روبه روی آن ها قرار دارند. اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار هستند و حمامی شیک و تمیز در همه اتاق ها وجود دارد.

میز صبحانه ای به سبک ترکی هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و مسافران می توانند از صبحانه هتل لذت ببرند. یکی از زیبایی های این هتل که از همان نگاه اول به چشم می خورد، استخر زیبای آن است که برای علاقه مندان به شنا و کسانیکه دوست دارند در کنار آن استراحت نمایند و آفتاب بگیرند، پیشنهاد می گردد.

  • آدرس: 169 Sok. No:1 Marmaris Merkez, Marmaris 48700, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 17 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، اینترنت بی سیم، صبحانه در اتاق، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات شستشو.

هتل اورسماریس بوتیک (Örsmaris Boutique Hotel)

هتل اورسماریس بوتیک هتلی 4 ستاره است که تنها 1 دقیقه با ساحل فاصله دارد. چشم انداز خیره نماینده از این هتل و موقعیت مناسبی که دارد، آن را به هتلی مجذوب نماینده برای گردشگران تبدیل نموده است. جهت در ورودی این هتل تا درب اصلی آن با گل های زیبا و رنگارنگ در باغی زیبا احاطه شده و فضای دلنشینی را ایجاد نموده است.

اتاق های هتل با پنجره های بزرگ و نمایی فوق العاده از دریا به میزبانی از مهمانان خود می پردازند. اتاق ها به گونه ای طراحی و دکور شده اند که مهمانان بیشترین حس راحتی را در آن خواهند داشت. تمامی اتاق های مدرن هتل، مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه، تلویزیون و حمامی مرمرین با لوازم بهداشتی هستند. اتاق ها دارای تراسی رو به دریا هستند و گذراندن لحظاتی در آن و تماشا این همه زیبایی به مهمانان توصیه می گردد.

صبحانه در فضای باز برای مهمانان به صورت ترکی و با تنوع بسیار سرو می گردد. در رستوران همین هتل می توانید غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را نوش جان کنید. خوردن یک نوشیدنی گوارا در چنین فضایی واقعا می چسبد و با مراجعه به بار هتل می توانید لذت خوردن نوشیدنی های فوق العاده را بچشید.

این هتل برای تفریح بیشتر مهمانان خود تورهای بسیاری را برگزار می نماید که یکی از آن ها ماهیگیری و قایق سواری است. از هر چیزی که در این هتل بگذریم، استخر آن جایگاه ویژه ای دارد؛ اگر اهل شنا و تفریحی مهیج هستید، حتما شنا کردن در استخر هتل را از قلم نیاندازید.

  • آدرس: Siteler Mahallesi Cumhuriyet Bulvarı No:59, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 26 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، استخر روباز، استخر بچه ها، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اسب سواری، ماهیگیری - (اضافه بها)، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کومت دلوکس سوئیت (Comet De Luxe - Halal All Inclusive)

هتل کومت دلوکس سوئیت هتلی زیبا و تماشای است که تنها با 11 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل آن دسترسی داشته باشید. اتاق های هتل دل باز و زیبا و دارای دکوری مدرن هستند و چشم انداز چشم نواز دریا، هر موقع که مهمانان بخواهند از پنجره اتاق ها همراه آنان است. اتاق ها امکاناتی همچون اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی دارند.

این هتل تفریحات بسیاری برای مهمانان خود در نظر گرفته است، به خصوص برای کسانیکه فرزند خردسال دارند؛ در این هتل، بچه ها می توانند هم به استخر مخصوصی که برای آنان در نظر گرفته شده بروند و هم از اتاق بازی در این هتل استفاده نمایند.

  • آدرس: Armutalan Mahallesi̇, Mehmet Aki̇f Ersoy Caddesi̇ No: 17 Marmari̇s, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 60 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق بازی بچه ها، پارک آبی، شبکه تلویزیونی بچه ها، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، اتاق های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی)

هتل سسین (Sesin Hotel)

هتل سسین هتلی 4 ستاره در مارماریس است که تنها 100 متر با ساحل فاصله دارد. این هتل یکی از انتخاب های گردشگرانی است که به مارماریس سفر می نمایند و شور و هیجان بسیاری در این هتل حکمفرما است. اتاق های این هتل زیبا و همه دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، مینی بار و حمامی اختصاصی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و غذاهای متنوع ترکی، ایتالیایی و بین المللی در رستوران هتل در انتظار مهمانان است. گردشگران می توانند غذای خود را در رستوران داخل هتل میل نمایند یا در کنار استخر نوش جان نمایند؛ برای شام می توانند در کنار استخر غذای خود را کنار استخر میل نمایند تا حس و حال متفاوتی به لحظات خود بدهند.

استخر هتل همچون دیگر بخش های آن پرنشاط است و مهمانان توجه ویژه ای به این بخش دارند. اگر پس از گشت و گذار در شهر یا تفریحات متعدد در شهر خسته شدید، مرکز اسپا و ماساژ این هتل می تواند با امکاناتی که برای شما ارائه می دهد، خستگی را از تن تان بیرون کند.

  • آدرس: 209 . Sokak No:3 Siteler , 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 101 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بیلیارد، پارک آبی، شبکه تلویزیونی بچه ها، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، اتاق های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی، هلندی، روسی)

هتل ستیا بیچ ریزورت (Cettia Beach Resort)

هتل ستیا بیچ ریزورت هتلی لوکس و زیبا در مارماریس است که از گزینه هایی است که می توان در انتخاب آن اطمینان داشت. امکانات و موقعیت این هتل عالی است و خدمات آن کم از هتل های 5 ستاره ندارد. اتاق های شیک و مدرن هتل با پنجره های بزرگ که پرد ه های حریر آن را پوشیده، فضایی دل باز و دوست داشتنی را ایجاد نموده است و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل اقامتی بی نقص را برای مهمانان فراهم می نماید.

غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران هتل با منویی متنوع که سرآشپز تهیه نموده است، در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در کنار استخر می توانید نوشیدنی های تازه و غذاهای کبابی را نوش جان کنید. بی شک این بخش پس از شنا فوق العاده است و خوردن فینگرفود در کنار نوشیدنی تازه بسیار می چسبد.

تفریحات برای تفریح مهمانان در این هتل بسیار است و مطمئنا در اوقات فراغت خود می توانند از این امکانات بهره مند شوند. مرکز اسپای هتل و ماساژ برای کسانیکه دوست دارند خستگی را از تن بیرون نمایند و انرژی دوباره به دست آورند، پیشنهاد می گردد. در هنگام غروب خورشید به اسکله بروید و از تماشا زیبایی های آن لذت ببرید.

  • آدرس: Cumhuriyet Bulvari No:51 Siteler, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 103 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بیلیارد، دارت، کتابخانه، شبکه تلویزیونی بچه ها، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، اتاق های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی، عربی، روسی)

هتل پاشا بی (Pasabey Hotel)

هتل پاشا بی که هتلی مدرن و 4 ستاره است، تمام مظاهر لوکس بودن را به نمایش گذاشته است؛ اما از قیمت های نجومی و بالا در آن خبری نیست. شما با اقامت در این هتل نه تنها سفری لوکس را تجربه خواهید کرد، بلکه هزینه قابل قبولی را با توجه به خدماتی که دریافت می کنید، پرداخت می کنید. از این هتل تا ساحل تنها 500 متر فاصله است.

اتاق های هتل که بیشتر از رنگ کرم و کمی طلایی در آن استفاده شده، دل باز و راحت است. اتاق ها پنجره های بزرگی رو به ساحل دارند و مهمانان می توانند از چشم اندازی که اتاق ها دارند، در هر موقع از شبانه روز لذت ببرند.

صبحانه سلف سرویس هتل که برای مهمانان هر روزه آماده می گردد، بسیار متنوع است و با رنگ و ظاهری که دارد، همه را به خوردن آن تشویق می نماید. غذاهای بین المللی و محلی را در رستوران هتل بچشید؛ می توانید غذای خود را در تراس هتل و در فضایی آرام بخش به خصوص در شب میل کنید.

استخر روباز هتل بسیار آرامش بخش است و ساعت ها می توان درون آن از هوای دل نشین لذت برد یا شبانگاه زمانی که سکوت در هتل برقرار است، در جایگاه های که در کنار آن در نظر گرفته شده است، بنشینید و از آرامش این محیط حض کافی را ببرید.

  • آدرس: Tepe Mah., 83. Sok .,No:6, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 134 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، کتابخانه، اتاق بازی، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، اتاق های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی)

هتل جولیان کلاب (Julian Club Hotel)

با ورود به لابی هتل جولیان کلاب متوجه خواهید شد که چرا این هتل در فهرست برترین هتل های 4 ستاره در مارماریس واقع شده است. دکوراسیون مینیمافهرستی و مجذوب نماینده این هتل در کنار نورپردازی های ماهرانه فضای مجذوب نمایندهی را برای مهمانان فراهم نموده است. تا ساحل تنها 2 دقیقه پیاده روی فاصله است و در هر موقع از شبانه روز که دوست داشته باشید، می توانید از قدم زدن در ساحل لذت ببرید.

اتاق های هتل با کفپوش چوبی و لوازم مدرن دکور شده اند که بیشتر از رنگ های روشن در دکوراسیون آن ها استفاده شده است؛ مهمانان در مدت اقامت خود از اتاق های خود بسیار راضی هستند و از فضای آرام آن بسیار استقبال نموده اند.

صبحانه به شکل محلی با مواد تازه برای مهمانان سرو می گردد و مهمانان روز خود را با صبحانه ای فوق العاده آغاز می نمایند. هتل دارای رستوران های بسیاری است که جوابگوی هر ذائقه غذایی و هر نوع سلیقه ای است. هتل ها غذاهای بین المللی، غذاهای محلی و دریایی را با برترین دستورات برای مهمانان سرو می نمایند. بار هتل انواع تنقلات و نوشیدنی ها را برای مهمانان در طیف وسیعی سرو می نماید.

امکانات تفریحی که این هتل برای مهمانان در نظر گرفته، بسیار متنوع است و استخرهای آن گزینه ای است که در فصل تابستان همواره موردعلاقه بچه ها و جوانان است و آنان لحظاتی سرشار از انرژی را در این محیط تجربه خواهند کرد.

  • آدرس: Fevzi Cakmak Cad. No:8, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 255 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، کتابخانه، اتاق بازی، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، اتاق های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی)

هتل دورا بیچ (Dora Beach Hotel)

هتل دورا بیچ هتلی 4 ستاره و زیبا در مارماریس است که رنگ صورتی آن برای بسیاری مجذوب نماینده است و آن را نسبت به بسیاری از هتل ها برجسته نموده است. موقعیت این هتل فوق العاده است و پشت آن کوهی سرسبز واقع شده است.

اتاق های این هتل زیبا و جادار هستند و با دکور مدرنی که دارد جوابگوی هر سلیقه ای هستند. زوج های جوان می توانند از سوئیت های ماه عسل نیز با دکوری زیباتر انتخاب نمایند. این هتل دارای ساحلی اختصاصی است و مهمانان با آرامش بیشتری می توانند آفتاب بگیرند یا از شنا در دریای نیلگون لذت ببرند.

  • آدرس: Siteler Mahallesi, 23, Cumhuriyet Blv., 48700 Marmaris/Muğla, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 60 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق بازی، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، تبادل ارز، فکس/فتوکپی، اتاق های عایق صدا، سوئیت ماه عسل، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شستشو، کارمندان چندزبانه (ترکی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، برترین هتل های 4 ستاره مارماریس است؛ کوشش شد تا هتل هایی معرفی گردد که از نظر موقعیت و ارائه خدمات برترین باشند. اگر به این شهر زیبا در ترکیه سفر کردید، ما را با تجربیات هتلی که آن را برای اقامت برگزیدید، آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2087

به "تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره مارماریس؛ شهری با طبیعت خیره کننده در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: برترین هتل های 4 ستاره مارماریس؛ شهری با طبیعت خیره کننده در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید