خبرنگاران سه هزار مسکن محرومان تا خرداد 1400 در استان مرکزی ساخته می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: سه هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امام امام خمینی (ره) و بهزیستی استان تا خرداد 1400 ساخته و تحویل می گردد.

خبرنگاران سه هزار مسکن محرومان تا خرداد 1400 در استان مرکزی ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سیدعلی آقازاده روز شنبه درنشست آنالیز ساخت هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی، اضافه نمود: یک هزار باب از این مسکن ها برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در نظر گرفته شده است که زمین آن را اداره کل راه و شهرسازی تامین نموده و اعتبار ساخت نیز باید از سوی این نهاد حمایتی و منابع اقتصادی استانی در سازمان برنامه و بودجه دیده گردد.

وی در ادامه گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ضروری است که برای تامین آن از مشارکت خیران احتیاج است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ساخت 2 هزا رواحد مسکونی ویژه محرومان استان در دستور کار این مجموعه واقع شده است که یک هزار و 600 واحد شناسایی شده است.

محمدرضا رضافرح اضافه نمود: برای ساخت 831 واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده و 726 متقاضی نیز برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

وی گفت: 148 متقاضی مسکن محرومان نیز انعقاد قرارداد به اتمام رسیده که به خاطر شیوع کرونا پیشرفت کار با کندی انجام می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: عملیات پی کنی 151 واحدمسکونی محرومان صورت گرفته و اسکلت 44 واحد نیز بسته شده است.

رضافرخ اضافه نمود: 22 باب از این واحدها گچ و خاک شده و عملیات فنداسیون 99 واحد نیز تا خرداد 1400 تحویل متقاضیان گردد.

وی شرح داد: 30 باب از این واحدها نیز برای ایتام پیش بینی شده که 10 واحد برای مددجویان بهزیستی و 20 واحد نیز برای زیر پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: سه هزار و 249 مددجوی این نهاد مستاجر هستند که افزایش قیمت مسکن و تامین ودیعه برای این قشر ضعیف مشکل آفرین شده است.

مجید مومنی اضافه نمود: 46 هزار و 500 خانوار زیر پوشش خدمات این نهاد حمایتی در استان مرکزی قرار دارند که 86 هزار نفر جمعیت را شامل می گردد.

وی گفت: 343 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در حال ساخت است تا دهه فجر تکمیل و واگذار می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: از یک هزار واحد مسکونی 200 واحد در بخش روستایی و 800 واحد نیز در بخش شهری استان پیش بینی شده است.

152 هزار نفر در استان مرکزی زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قراردارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1470

به "خبرنگاران سه هزار مسکن محرومان تا خرداد 1400 در استان مرکزی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه هزار مسکن محرومان تا خرداد 1400 در استان مرکزی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید