برگزاری نشست مدیریت کووید 19 با موضوع فرایند واکسیناسیون مقابله با کووید 19

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- نشست تصویری (وبینار) مدیریت کووید 19 با موضوع موضوع فرایند واکسیناسیون مقابله با کووید 19 ، با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناسان و روسای ادارات بازرسی کلان مناطق ده گانه دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار گردید.

برگزاری نشست مدیریت کووید 19 با موضوع فرایند واکسیناسیون مقابله با کووید 19

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وبدا، دیروز در این نشست، دکتر محمد حسین حیدری در سخنانی با اشاره به نظارت گسترده در سطح دانشگاه های علوم پزشکی گفت: از تاریخ 99/12/26 مکاتبات واکسن اجرا شده است و آغاز به گزارش گیری نموده ایم.

وی اضافه نمود: طبق مکاتبات انجام گرفته در جلسه شورای معاونان، با تاکید وزیر بهداشت، فقط تاکید بر واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان بود.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: افرادی که بعد از کادر درمان برای تزریق واکسن انتخاب شده اند، بیماران خاص هستند و باید با هماهنگی همه سطوح حوزه سلامت کشور، فرایند تزریق سریعتر گردد.

دکتر حیدری با اشاره به نظارت گسترده بر فرایند خدمات رسانی بخش بهداشت درمان کشور با توجه به موج جدید کرونا تاکید نمود: باید مدیران بازرسی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نظارت بیشتری بر فعالیت های معاونت بهداشتی و حوزه گسترش داشته باشد.

وی تاکید نمود: سرعت تزریق واکسن کادر بهداشت و درمان سریعتر شده و بایدثبت اطلاعات در سامانه ها نیز سریعا به روز گردد همچنین تزریق واکسن با وجود بعضی مسائل باید در مراکز بهداشتی صورت گیرد.

دکتر حیدری با اشاره به فرایند واکسیناسیون گفت: شرایط واکسیناسیون بهتر شده و واکسن آسترازنکا محصول کشور کره جنوبی نیز در حال توزیع است.

وی ابراز امیدواری کرد: با سرعت بخشیدن به فرایند تزریق، مسائل را با نظرات دقیق همکاران بتوانیم حل کنیم.

در این نشست دکتر عرشی به نمایندگی از معاونت بهداشت و مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات کلان مناطق در کرمان، شیراز، جندی شاپور اهواز، آذربایجان شرقی (تبریز)، مازندران، زنجان، اصفهان، همدان و تهران حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1709

به "برگزاری نشست مدیریت کووید 19 با موضوع فرایند واکسیناسیون مقابله با کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست مدیریت کووید 19 با موضوع فرایند واکسیناسیون مقابله با کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید