خبرنگاران در بهبود وضعیت کشور موثر هستند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، پیمان موحد صبح امروز با حضور در خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد در البرز نزدیک به 10 درصد سهم بازار استان را در اختیار دارد، گفت: این بانک در استان 500 هزار مشتری و 22 شعبه دارد.

خبرنگاران در بهبود وضعیت کشور موثر هستند

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با تأکید بر اینکه سالانه 10 هزار فقره تسهیلات خرد پرداخت می کنیم، گفت: رسالت اصلی ما این است که منابعی که جمع آوری می گردد در قالب تسهیلات به مردم ارائه گردد.

موحد به مهاجرپذیری استان البرز اشاره نمود و گفت: این فرصتی است که باعث گردیده مردم استقبال خوبی از تسهیلات بانک مهر اقتصاد داشته باشند.

وی بابیان اینکه استراتژی بانک مهر اقتصاد حمایت از طبقه آسیب پذیر جامعه است، گفت: برای تحقق این مهم طرح های مختلفی را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر اینکه بیش از 40 درصد تسهیلات این بانک سهم حوزه صنعت است، گفت: این مهم بیشتر در قالب خرید دین انجام می گردد.

موحد با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت کند گفت: معتقدیم در شرایط کنونی کشور ارائه تسهیلات به بخش صنعت باعث حفظ و ایجاد فرصت های شغلی می گردد.

وی به اهمیت شعار سال اشاره نمود و گفت: برای تحقق این مهم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، طرح های متفاوتی را در دستور کارداریم، ازجمله ارائه کارت های اعتباری به واحدهای صنعتی و تولیدی که با نرخ مصوب بانک مرکزی ارائه می گردد.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز افزود: در طرح میثاق نیز وام 60 میلیون تومان با نرخ 4 درصد و وام 100 میلیون تومان با نرخ 8 درصد سود پرداخت می گردد.

موحد به اجرای طرح مهر5 نیز اشاره نمود و گفت: در قالب این طرح تا یک میلیارد تومان و بازپرداخت 120 ماهه تسهیلات ارائه می گردد.

وی با تأکید بر اینکه منابع جمع آوری گردیده برای ارائه به مردم و حوزه صنعت استفاده می گردد، گفت: این بانک توانسته است در حوزه تسهیلات خُرد رضایت عمومی را جلب کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 64

به "خبرنگاران در بهبود وضعیت کشور موثر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران در بهبود وضعیت کشور موثر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید