99 هزار و 400 فقره تسهیلات ازدواج در استان تهران پرداخت شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران با اعلام پرداخت 99 هزار و 400 فقره تسهیلات ازدواج در سا ل 1400 در استان تهران، گفت: 10 هزار نفر در صف پرداخت هستند که با تعامل با بانک های عامل به زودی اجرایی و عملیاتی می شود.

99 هزار و 400 فقره تسهیلات ازدواج در استان تهران پرداخت شد

به گزارش سرویس اقتصادی خبرنگاران؛ روز گذشته جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران به ریاست محسن منصوری استاندار و با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر مدیران استانی برگزار شد.

منصوری گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، جوان گرایی جزو اولویت های مهم می باشد و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز جوانان مورد تاکید قرار گرفته اند و تکالیفی بر عهده دستگاه ها گذاشته شده است.

وی مطرح نمود: موضوع ازدواج جوانان در جلسه بررسی شد، در این راستا در سال 1400 حدود 99 هزار و 400 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده و 10 هزار نفر نیز در صف پرداخت هستند که با تعامل با بانک های عامل به زودی اجرایی و عملیاتی می شود.

استاندار تهران افزود: موضوعات مهم دیگر از جمله مسکن و اشتغال جوانان نیز مطرح شد و دستگاه های اجرایی مکلف به انجام کار فوق العاده در حوزه جوانان شدند.

منصوری گفت: جوان سازی در دستگاه های اجرایی نیز مورد تاکید قرار گرفت تا از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در دستگاه های اجرایی استفاده شود ضمن اینکه استفاده از ظرفیت جوانان در قالب دستیاران جوان مورد بررسی قرار گرفت تا با رعایت آداب و ملاحظات اداری دنبال شود.

وی تاکید کرد: میانه انتصاب جوانان در پست های مدیریتی در استان تهران به گونه ای بوده که ده سال میانگین سنی مدیریتی در استان کاهش یافته است.

استاندار تهران با بیان اینکه جلسات باید به صورت مستمر برگزار شود، گفت: موضوع اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان با لحاظ کردن امر آموزش نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2170

به "99 هزار و 400 فقره تسهیلات ازدواج در استان تهران پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "99 هزار و 400 فقره تسهیلات ازدواج در استان تهران پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید