250 هزار نفر از صاحبنظران موضوع سیل را آنالیز می نمایند

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر 250 هزار نفر از صاحبنظران و پژوهشگران با هیئت آنالیز سیلاب همکاری دارند.

250 هزار نفر از صاحبنظران موضوع سیل را آنالیز می نمایند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران امروز 24 مهر ماه 98 در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که در محل دانشگاه تهران با حضور رئیس جمهوری برگزار گردید؛ گفت: در طول سالیان گذشته به هنگام وقوع سیلاب و بازدید هایی که از مناطق سیل زده صورت گرفته همیشه اساتید و دانشجویان حضور داشته و مشاوره های لازم را ارائه می کردند.

وی ادامه داد: این نشان دهنده ظرفیت بزرگی در کشور است و هنگامی که برای در اختیار دریافت این ظرفیت اراده کنیم به راحتی مسائل قابل حل خواهد بود.

رئیس دانشگاه تهران اضافه نمود: گزارش ها و انتها نامه ها در زمینه سیلاب با دقت تهیه و راهبرد های خوبی نیز ارائه شده است که انتظار می رود این راهبرد ها به تدریج در کشور پیاده گردد.

نیلی احمدآبادی توضیح داد: رئیس جمهوری در یک اقدام ابتکاری و ماهرانه این افتخار را به دانشجویان دادند که موضوع سیل را به طور همه جانبه در قالب تشکیل یک هیئت آنالیز نمایند و برای انتخاب اعضای هیئت آنالیز های لازم انجام شد. اکنون 250 هزار نفر از صاحبنظران و پژوهشگران با تجربه با این هیئت همکاری دارند که این نشان می دهد کشور از تخصص و تجربه خوبی در این زمینه برخوردار است.

وی ادامه داد: در همه این سال ها به جای اینکه سیاهه ای از مسائل و محدویت های دانشگاه ها تهیه کنیم سعی شده به تبیین توانمندی ها و پیشرفت های دانشگاه بپردازیم و راه چاره هایی پیشنهاد شده که این توانمندی ها در اختیار کشور قرار گیرد و مسائل کشور را حل نماید.

رئیس دانشگاه تهران اعلام نمود: 2 سال از عمر این دولت باقی مانده و این مدت فرصت خوبی است تا دولت اقدامات بزرگ تر و قدم های بهتری را برای ارتقاء دانشگاه انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 609

به "250 هزار نفر از صاحبنظران موضوع سیل را آنالیز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250 هزار نفر از صاحبنظران موضوع سیل را آنالیز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید