10 هزار ثبت نام پیروز در سامانه تقاضای مسکن

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده با بیان اینکه از امروز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با وجود آنکه کمتر از یک ماه از ابلاغ طرح جهش فراوری مسکن شروع شده بود، شروع شده است،گفت: این تعهد دولت به متقاضیان بود که ما توانستیم کمتر از یک ماه آن را به کمک خداوند، اجرا کنیم.

10 هزار ثبت نام پیروز در سامانه تقاضای مسکن

تمامی مزیت های نهضت ملی مسکن به پروژه های دیگر دولتی منتقل می گردد

او با بیان اینکه از ابتدای ساعت 12 تا به امروز بیش از 10 هزار نفر پیروز شدند، در سامانه ثمن ثبت نام نمایند، اضافه نمود: متقاضیان به هیچ وجه در انجام ثبت نام عجله نداشته باشند، چراکه فرصت برای ثبت نام تا یک ماه آینده وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان نمود: عجله برای ثبت نام در این طرح باعث کند شدن ورود به سایت می گردد. یک ماه بعد از تکمیل مراحل ثبت نام برای متقاضیان پالایش اطلاعات متقاضیان آغاز می گردد.

بانوان مجرد هم می توانند در سامانه ثبت نام نمایند

محمود زاده با بیان اینکه استثنایی برای ثبت نام مجرد ها در نظر گرفته ایم، گفت: بانوان مجرد بالای 35 سال که به عنوان خود سرپرست هستند هم می توانند در سامانه ثبت نام نمایند. افراد و مجردهای معلول ذهنی و جسمی و حرکتی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و سن آن ها بالای 20 سال است و بعلاوه برای نخبگان علمی شرایط جدیدی را پیشنهاد داده ایم که تمامی آن ها در صفحه ابتدای سایت ذکر شده است.

محمود زاده بیان نمود: برای تمام افرادی که در طرح های حمایتی قبل ثبت نام نموده بودند و پروژه در حال انجام دارند، هر مزیتی که وجود دارد مشمول طرح های قبلی می گردد و تفاوتی بین استفاده افراد از مزیت های این طرح با طرح های قبلی وجود ندارد.

او تاکید نمود: پس از صدور پروانه ساختمانی بین 18 ماه تا دو سال زمان برای ساخت این واحد ها احتیاج است، اما این به آن شرط است که آورده متقاضیان در تاریخ مقرر شده، تکمیل گردد.

احتمال تمدید مهلت زمان ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان

محمودزاده، در مورد مهلت ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: بر اساس زمانبندی پیشین، انتها مهرماه مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان معین شد. چند هفته گذشته مکاتبه ای با دبیرخانه ستاد سران قوا (ستاد عالی هماهنگی مالی سران قوا) برای تمدید این مهلت داشتیم. زیرا شرایط ایجاب می نماید تا با مهلت بیشتری این اقدام انجام گردد و دراین خصوص منتظر نتیجه هستیم.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1978

به "10 هزار ثبت نام پیروز در سامانه تقاضای مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار ثبت نام پیروز در سامانه تقاضای مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید