اتوماتیک، ماندگارترین هدیه تبلیغاتی

به گزارش مجله توسعه دهنده، اتوماتیک تبلیغاتی، یکی ازکاربردی ترین، ماندگارترین و همنیطور مقرون به صرفه ترین نوع هدیه تبلیغاتی است که هیچ گاه قدیمی نمی گردد. هدیه ای مالی و به صرفه که در حجم زیاد می تواند سفیر و مبلغ برند شما باشد.

اتوماتیک، ماندگارترین هدیه تبلیغاتی

از آنجائی که اتوماتیک شناخته شده ترین هدیه تبلیغاتی موجود در بازار است از تنوع زیادی برخوردار بوده و در طرح و جنس های گوناگون با هزینه های مختلف عرضه می گردد.

کاربرد اصلی اتوماتیک تبلیغاتی

اتوماتیک وسیله ای کاربردیست که هرکس با هر شغل، صنف و سنی که باشد با آن سروکار دارد. از مدیران ارشد شرکت ها و سازمان ها گرفته تا فروشنده و محصل و حتی زنان خانه دار همگی با اتوماتیک سروکار دارند. روی هر میز و در هر مکانی اتوماتیک نقش بسزایی ایفا می نماید.

کاربرد زیاد اتوماتیک باعث شده که اتوماتیک تبلیغاتی جایگاه ویژه ای پیدا کند. وقتی شما از اتوماتیک تبلیغاتی برای معرفی برند خود استفاده می کنید؛ با یک تیر چند هدف را مورد نشانه قرار می دهید. نه تنها صاحب آن کسب و کاری که اتوماتیک تبلیغاتی را برایش ارسال کردید بلکه مشتری و یا اطرافیانش هم با استفاده اتوماتیک با برند شما آشنا می شوند.

مزایای استفاده از اتوماتیک تبلیغاتی

مهمترین مزایای استفاده از اتوماتیک تبلیغاتی به توضیح زیر است:

  • مقرون به صرفه بودن اتوماتیک تبلیغاتی نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی
  • وجود تنوع زیاد در فراوری اتوماتیک تبلیغاتی
  • دسترسی سریع و آسان و همه گیر بودن آن
  • قابلیت چاپ طرح و لوگو برند شما بر روی اتوماتیک تبلیغاتی

انواع مدل های اتوماتیک تبلیغاتی

اتوماتیک تبلیغاتی پلاستیکی

این اتوماتیک که قدمت صدساله دارد و یکی از مقرون به صرفه ترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است با توجه به تنوعی که در رنگ و مدل آن وجود دارد هواداران زیادی را به خود جلب نموده است.

این اتوماتیکها از نظر جنس بدنه به دو دسته پلاستیکی و مواد قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست تقسیم می شوند. بعلاوه از انواع اتوماتیک تبلیغاتی پلاستیکی می توان به کمرپیچ، فشاری، کانسپت و پایه دار اشاره نمود.

اتوماتیک تبلیغاتی فلزی

این مدل اتوماتیک تبلیغاتی همانطور که از اسمش پیداست جنس بدنه آن از فلز ساخته شده و از نظر قیمتی گران تر از اتوماتیک تبلیغاتی پلاستیکی است. مزیت عمده اتوماتیک تبلیغاتی فلزی در این است که به خاطر بدنه فلزی آن می توان با استفاده از لیزر برند و تبلیغ را روی بدنه حک کرد که همین امر سبب ماندگاری بالاتر می گردد.

از جمله مدل هایی که در این دسته قرار می گیرند می توان به انواع چراغ دار، فلش دار، لیزردار، تست اسکناس دار، آنتن دار (آنتن جمع شونده برای سمینارها و یا آموزش) و لاکچری (قطعات طلا و یا جواهر دارند و یا برای ساخت بدنه از روکش طلا استفاده شده است) اشاره نمود.

روان نویس تبلیغاتی

روان نویس تبلیغاتی یک هدیه لوکس و باکیفیت است که مناسب برای مدیران ارشد و رؤسای سازمان هاست. روان نویس محصوفهرست بین و اتوماتیک و ماژیک، به این ترتیب که نوک آن مانند اتوماتیک و جوهرش شبیه ماژیک است.

از قابلیت های مهم روان نویس می توان به این نکات اشاره نمود:

  • به این علت که جوهر روان نویس قابل تعویض است برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • ضخامت نوکشان متغیر است که همین امر سبب شده تا برای همگان قابل استفاده باشد.
  • جنس بدنه اشان از آلیاژ برنج و یا آلومینیوم ساخته شده که دومی سبک تر و مقرون به صرفه تر است.

ست روان نویس و اتوماتیک تبلیغاتی

این گروه از هدایای تبلیغاتی جنس و کیفیت مرغوبی دارند. از نظر قیمتی میان اتوماتیک تبلیغاتی و ست مدیریتی هستند. بدنه آنها از جنس و رنگ یکسانی ساخته می شوند و در یک جعبه قرار می گیرند. مناسب برای مشتری های خاص و ویژه هستند.

از کجا اتوماتیک تبلیغاتی تهیه کنیم؟

این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت اتوماتیک تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است و هرچه کیفیت اتوماتیکی که تهیه می کنید بالاتر باشد ماندگاری تبلیغات برند شما نیز بیشتر است.

اگر اتوماتیک تبلیغاتی شما بی کیفیت و غیر قابل استفاده باشد، علتی برای نگه داشتن آن وجود نخواهد داشت و این موضوع صورت خوشی برای برند شما ندارد. سعی کنید با توجه به بودجه اتان از جنس های مرغوب تر بهره ببرید و با دادن هدیه نامناسب نام خود را خدشه دار نکنید.

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش فراوری کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی است. در وبسایت این شرکت هدایا و فهرست قیمت آن را ملاحظه فرمایید یا با شماره 02188308440 تماس بگیرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2315

به "اتوماتیک، ماندگارترین هدیه تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوماتیک، ماندگارترین هدیه تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید