پلمب 1859 واحد صنفی در خوزستان، اصناف شرایط را درک نمایند

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به پلمب 1859 واحد صنفی غیرضروری در استان گفت: با برخورد قهری و بگیر و ببند مسائل در بحث کرونا حل نمی گردد و اصناف خودشان باید این شرایط را درک و مغازه ها را تعطیل نمایند.

پلمب 1859 واحد صنفی در خوزستان، اصناف شرایط را درک نمایند

امیرحسین نظری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 90 درصد از اصناف استان دستورالعمل تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا را رعایت نموده اند اما بعضی از اصنافی که در حاشیه شهرها قرار دارند نسبت به این مساله بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات تنبیهی برای اصنافی که این دستورالعمل را رعایت نمی نمایند در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با برخورد قهری و بگیر و ببند مسائل در بحث کرونا حل نمی گردد و اصناف خودشان باید این شرایط را درک و مغازه ها را تعطیل نمایند.

رییس سازمان صمت خوزستان از پلمب 1859 واحد صنفی متخلف در خوزستان اطلاع داد و گفت: این تعداد واحد صنفی غیرضروری در خوزستان که دستورالعمل تعطیلی را رعایت ننموده اند پلمب شده اند.

نظری توضیح داد: این صنوف و کسبه آن ها با توجه به تعطیلی واحد صنفی خود از شرایط گله مند هستند و بسیاری از آن ها می گویند که به دلیل تعطیل بودن محل کسب و کار باید برای جبران این زیان واردشده، مشوق و یا راهکاری برای شان در نظر گرفته گردد.

وی با اشاره به آخرین شرایط ماسک و مواد ضدعفونی نماینده در استان مطرح کرد: تا به امروز 100 هزار عدد ماسک وارد استان خوزستان شده و در بازار و بیمارستان های استان توزیع شده است. در این زمینه اولویت با مراکز درمانی است و باید گفت که همچنان در بازار با کمبود ماسک روبرو هستیم.

نظری ادامه داد: در خصوص مواد ضدعفونی نماینده هیچ مسئله ای در بازار وجود ندارد و به وفور شاهد حضور این محصولات در بازار هستیم. مردم می توانند این مواد را با قیمت مصوب از مراکز معتبر تهیه نمایند.

رییس سازمان صمت خوزستان اعلام نمود: در حال حاضر با یاری دستگاه های مختلف و بخش خصوصی، مواد ضدعفونی نماینده در حجم بالایی در استان خوزستان در حال فراوری است و داروخانه های استان از مواد ضدعفونی نماینده اشباع هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1009

به "پلمب 1859 واحد صنفی در خوزستان، اصناف شرایط را درک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 1859 واحد صنفی در خوزستان، اصناف شرایط را درک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید