پخش زنده تمام رقابت های بازی های آسیایی 2018 از رادیو ورزش

به گزارش مجله توسعه دهنده، هجدهمین دوره بازی های آسیایی از طریق رادیو ورزش و سایت آن به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

پخش زنده تمام رقابت های بازی های آسیایی 2018 از رادیو ورزش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، هجدهمین دوره بازی های آسیایی درحالی به صورت رسمی از روز 27 مردادماه شروع می گردد که رادیو ورزش این بازی ها را پیش از شروع رسمی به صورت زنده روی آنتن برده است.

این بازی ها به صورت رسمی از 27 مردادماه دردو شهر پالمبانگ و جاکارتا برگزار می گردد. رادیو ورزش نیز دیدارهای فوتبال و هندبال که پیش از افتتاحیه بازی ها انجام شد را به صورت زنده از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش کرد. مسابقه تیم های هندبال ایران و مالزی و رقابت تیم های فوتبال ایران و عربستان به صورت زنده به روی آنتن رفت.

در ادامه رقابت دو رشته هندبال و فوتبال روز جمعه به صورت همزمان انجام و به صورت زنده پخش خواهد شد که دیدار هندبال ایران قطر از ساعت 13:30 از طریق سایت رادیو ورزش و مسابقه تیم فوتبال ایران کره شمالی از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز و اپلیکیشن ایران صدا پخش خواهد شد و علاقه مندان به هر دو رشته ورزشی می توانند این مسابقات را به صورت مستقیم گوش نمایند.

سبحان اکرامی، حافظ کاظم زاده و مائده علاقمند گزارشگران اعزامی رادیو ورزش به این بازی ها هستند که این رویداد را به صورت گزارش های زنده، مصاحبه و خبر به اطلاع اهالی ورزش و مخاطبین عزیز خواهند رساند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا از 27 مرداد تا 11 شهریور در اندونزی برگزار می گردد.

منبع: tn.ai
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 92

به "پخش زنده تمام رقابت های بازی های آسیایی 2018 از رادیو ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده تمام رقابت های بازی های آسیایی 2018 از رادیو ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید