حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان معین شدند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، مرتضی موسی خانی با بیان اینکه این مسابقات در لیگ های مختلف از فردا کار خود را به صورت رسمی شروع خواهد نمود، گفت: در لیگ ربات انسان نما - سایز کوچک 22 تیم از کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین، اندونزی، کره جنوبی و کانادا با یکدیگر رقابت می نمایند.

حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان معین شدند

وی با بیان اینکه لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک نیز یکی از لیگ های جذاب و پرطرفدار مسابقات ربوکاپ محسوب می گردد، توضیح داد: 20 تیم از کشورهای ایران، آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان، کره شمالی، ژاپن، هلند، کلمبیا، چین و برزیل حضور دارند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین در لیگ ربات نائو 18 تیم از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، آمریکا، استرالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، سوئد، تایوان، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، چین، پاکستان، برزیل، شیلی، سوئیس با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

موسی خانی حضور تیم های صاحب نام و پیشرفته جهان در لیگ امدادگر واقعی را عاملی برای سطح بسیار بالایی این لیگ دانست و اضافه نمود: در این لیگ نیز 20 تیم از ایران، آلمان ، اتریش، ترکیه، تایلند، چین، مجارستان و آمریکا با یکدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

وی یادآور شد: در لیگ جذاب و پرطرفدار فوتبالیست سایز متوسط نیز 10 تیم از کشورهای پرتغال، هلند، آلمان، چین، ایران و ژاپن حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 615

به "حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید