بازی های آسیایی 2018، ملی پوشان تکواندو فردا راهی جاکارتا می شوند

به گزارش مجله توسعه دهنده، ملی پوشان تکواندو کشورمان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا ساعت 22 فردا (دوشنبه - 22 مرداد ماه) راهی جاکارتای اندونزی می شوند.

بازی های آسیایی 2018، ملی پوشان تکواندو فردا راهی جاکارتا می شوند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی های آسیایی در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مرداد ماه به مدت پنج روز در اندونزی برگزار می گردد. تکواندوکاران کشورمان برای شرکت در این دوره از رقابت ها ساعت 22 فردا (دوشنبه - 22 مرداد ماه) ایران را به مقصد کوالالامپور ترک می نمایند.

مسابقات در بخش تکواندو 28 مرداد ماه با رقابت های پومسه شروع می گردد که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند. راهنمایی تیم مردان برعهده سانگ میونگ کیم به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز فاطمه اسدپور سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

فرزان عاشورزاده (وزن 58- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 63- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن 80- کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 80+ کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در بخش مردان و ناهید کیانی (وزن 49- کیلوگرم)، الهه شیدایی (وزن 53- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 57- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (وزن 67+ کیلوگرم) هوگوپوشان ایرانی در بخش زنان هستند.

راهنمایی تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 592

به "بازی های آسیایی 2018، ملی پوشان تکواندو فردا راهی جاکارتا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، ملی پوشان تکواندو فردا راهی جاکارتا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید