صدیق: شهر خودرو حریف ناشناخته ای است، الحنزاب: بازی آسانی نداریم

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیر و دو بازیکن تیم فوتبال السیلیه قطر درباره بازی آسیایی برابر تیم شهر خودرو ایران به اظهارنظر پرداختند.

صدیق: شهر خودرو حریف ناشناخته ای است، الحنزاب: بازی آسانی نداریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه العرب قطر، عبدالله الحنزاب، مدیر فوتبال تیم السیلیه درباره بازی مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو گفت: امید زیادی دارم که السیلیه نماینده قدرتمندی برای فوتبال قطر باشد. هیچ مسابقه ای در سطح آسیایی آسان نیست و هر تیمی که می خواهد وارد این رقابت ها شود باید خود را تجهیز کند. السیلیه آماده این بازی است و همه در شرایط خوبی به سر می برند.

ماهر یوسف، بازیکن تیم السیلیه نیز گفت: اطلاعات زیادی درباره تیم ایرانی شهر خودرو ندارم اما هر بازی این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا سخت است. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سطح فنی خوبی را به نمایش بگذاریم که منجر به کسب پیروزی شود. می دانیم که نخستین حضور تیم السیلیه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما مزیت مان در بازی فردا توانمندی و اعتماد به نفس بازیکنان خواهد بود.

مجدی صدیق، دیگر بازیکن تیم السیلیه درباره رویارویی با شهر خودرو بیان کرد: این یک بازی بسیار سخت است، زیرا با حریف ناشناخته ای در لیگ قهرمانان آسیا روبرو می شویم. شهر خودرو تیم بحرینی را شکست داد و این نشان می دهد تیم متفاوتی در لیگ برتر ایران است و سطح فنی خوبی خواهد داشت. باید در بازی فردا تلاش خود را دوچندان کنیم تا پیروز شویم.

تیم السیلیه قطر که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد ساعت 18:40 روز سه شنبه میزبان تیم شهر خودرو است. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 881

به "صدیق: شهر خودرو حریف ناشناخته ای است، الحنزاب: بازی آسانی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیق: شهر خودرو حریف ناشناخته ای است، الحنزاب: بازی آسانی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید