وزیر راه:کسی حق تعلل در اجرای مسکن ملی را ندارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کسی حق تعلل در اجرای مسکن ملی را ندارد، اظهار داشت شهرداری ها موظفند هرچه سریعتر نسبت به صدور پروانه ساخت واحدهای مسکن ملی اقدام نمایند تا عملیات اجرایی در همه استان ها شروع گردد.

وزیر راه:کسی حق تعلل در اجرای مسکن ملی را ندارد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در جلسه پیگیری اجرای طرح اقدام ملی مسکن که با حضور مدیران کل و معاونین استان ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، با اشاره به استفاده از بهترین و کارآمدترین کارشناسان مسکن در پیشبرد مقدمات اجرای این طرح، گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هیچ کس حق تعلل ندارد و بعضی کم کاری ها در این زمینه پذیرفته نیست.

اسلامی با تأکید بر استفاده از مشاوران زبده در طراحی واحدهای طرح مسکن ملی، اضافه نمود: به دلیل استفاده بهتر از فصل کاری، استان های سردسیر عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را شروع نمایند.

وی به ظرفیت های بسیار خوب و ارزنده موجود همچون بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت توسعه مسکن، بنیاد مستضعفان و نیروهای مسلح نیز اشاره نمود و اضافه نمود: ضروری است در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از این ظرفیت های مهم استفاده گردد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شهرداری ها نیز موظفند هرچه سریعتر نسبت به صدور پیش پروانه واحدها اقدام نمایندتا عملیات اجرایی در استان ها شروع گردد.

اسلامی همچنین گفت: کارشناسان استان ها اراضی تخصیص شده را با لیست متقاضیان در سامانه لینک، بارگزاری نمایند.

وزیر راه و شهرسازی هفته پیش اطلاع داد که واحدهای مسکن ملی آماده و قابل افتتاح است و مراسم افتتاح بعد از تحویل و با خاتمه ماه محرم و صفر برگزار خواهد شد.

اکنون بیش از 5 هزار واحد مسکن ملی در حال آماده سازی برای افتتاح است و 45 هزار متقاضی مسکن ملی نزد شعب بانک ها پول واریز نموده اند و 70 هزار نفر هم در بانک افتتاح حساب انجام دادند و تا به امروز 460 هزار خانواده متقاضی شناسایی و تایید شده اند که مراحل خاتمهی برای تشکیل پرونده را انجام می دهند. قرار است 400 هزار واحد مسکن ملی تا سال آینده ساخته و به متقاضیان تحویل داده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1280

به "وزیر راه:کسی حق تعلل در اجرای مسکن ملی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه:کسی حق تعلل در اجرای مسکن ملی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید