مقام آلمانی: تا زمان فراوری واکسن باید با کرونا زندگی کنیم

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان خاطرنشان کرد که تا زمان فراوری واکسنی برای کرونا باید با این ویروس و محدودیت های آن زندگی کنیم.

مقام آلمانی: تا زمان فراوری واکسن باید با کرونا زندگی کنیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، هلگه براین، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان در تبادل نظر با روزنامه آلمانی جنرال آنسایگر کرونا را ویروسی بسیار بی رحم دانست که افراد را در شرایطی قرار می دهد که نمی توانند به صورت رضایت بخش آن را حل نمایند.

وی با توجه به محدودیت هایی که برای ارتباطات افراد کهن سال در دوران بحران کرونا و بقیه مردم ایجاد شده است گفت: ما باید همه اقدامات لازم را انجام دهیم تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم، بعضاً حتی با اقداماتی که بسیار دردناک است.

رئیس دفتر صدر اعظم آلمان موفقیت هایی که تا به حال به دست آمده را مبتنی بر این اقدام یعنی در خانه ماندن دانسته و در عین حال گفت: ما نمی توانیم این شرایط را تا ابد تحمل کنیم. حالا ما می خواهیم به تدریج به زندگی با محدودیت های کمتر بازگردیم. اما این بیماری همه گیر دور نیست و ما باید تا زمانی که واکسنی برای آن وجود ندارد با این ویروس زندگی کنیم.

این مقام آلمانی در بخش دیگری از این تبادل نظر توضیح داد که هیچ کس نمی تواند امروز به صورت جدی و مطمئن بگوید که در 3 و یا 6 ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

براین در پاسخ به این پرسش که آیا کرونا می تواند تغییراتی را در زندگی ایجاد کند از جمله اینکه دست دادن افراد با هم در زندگی روزمره حذف گردد گفت: من نمی توانم تصور کنم که ما این رفتار را کاملاً از زندگی روزمره خود حذف کنیم، اما این طور می تواند باشد که این عمل در آینده به صورت خاص تر مورد استفاده قرار گیرد.

ابراز نگرانی گابریل درباره عواقب مالی کرونا

زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه سابق آلمان هم در تبادل نظریی با نشریه بیلد آلمان گفت: ما در برابر یک تحول دراماتیک در اقتصاد خود قرار داریم.

وی در این باره ابراز نگرانی کرد که با توجه به بحران کرونا آلمان در آینده با یک کوه بزرگی از بدهی ها روبرو گردد و در عین حال تکالیف بزرگی دارد که به پول زیادی احتیاج دارد.

وی توزیع مجدد دارایی ها بعد از بحران کرونا را راهکاری برای مقابله با عواقب مالی آن دانست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1026

به "مقام آلمانی: تا زمان فراوری واکسن باید با کرونا زندگی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام آلمانی: تا زمان فراوری واکسن باید با کرونا زندگی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید