مطالبه یک و نیم میلیارد تومانی زعفران کاران خراسان شمالی از دولت

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از مطالبه یک و نیم میلیارد تومانی زعفران کاران از دولت بابت فروش زعفران خبر داد.

مطالبه یک و نیم میلیارد تومانی زعفران کاران خراسان شمالی از دولت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در هفته گذشته مبلغ دو میلیارد تومان بابت بدهی به حساب زعفران کاران استان واریز شده است.

یوسفی اضافه کرد: تا به امروز تعدادی از زعفران کاران به صورت 100 درصد تمام مبلغ حاصل از فروش زعفران را دریافت کرده و تعدادی نیز نیمی از مبلغ را دریافت کرده اند.

او اظهار کرد: پیگیری ها برای تامین اعتبار 1.5 میلیارد تومان باقی مانده در حال انجام است و قول مساعد داده شده که به زودی این مبلغ واریز و به کشاورزان استان پرداخت شود.

یوسفی گفت: امسال 765 کیلو گرم زعفران در استان از کشاورزان خریداری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اضافه کرد: در امسال حدود هفت میلیارد و 700 میلیون تومان زعفران از کشاورزان استان خریداری شد.

او با بیان اینکه امسال دولت زعفران را از کشاورزان با چهار قیمت خریداری کرد، اظهار کرد: بخش عمده ای از زعفران این استان با بالاترین نرخ که 10 میلیون و 500 هزار تومان بود، خریداری شد.

یوسفی گفت: یک هزار و 30 کیلوگرم زعفران برای خرید حمایتی تحویل این اداره کل داده شده بود که مقدار 276 کیلوگرم برگشت خورد و 765 کیلوگرم نیز خرید انجام شد.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 936

به "مطالبه یک و نیم میلیارد تومانی زعفران کاران خراسان شمالی از دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه یک و نیم میلیارد تومانی زعفران کاران خراسان شمالی از دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید