مرگ دلخراش زن جوان چهره فوتبال برزیل را خدشه دار کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، یک زن پس از اصابت بطری نوشیدنی به گردنش در حین نزاع در خارج از استادیوم سائوپائولو در برزیل جان خود را از دست داد. پلیس تایید نموده است که فردی در ارتباط با این حادثه دستگیر شده است.

مرگ دلخراش زن جوان چهره فوتبال برزیل را خدشه دار کرد

گابریلا آنیلی، یکی از طرفداران باشگاه فوتبال پالمیراس، هنگامی که قصد داشت وارد استادیوم آلیانز پارک گردد تا بازی تیمش با تیم فلامنگو در سری آ برزیل را دیدن کند، بر اثر اصابت ضربه ای به گردنش کشته شد. این بازی با تساوی یک یک به خاتمه رسید.

پالمیراس در آخر هفته بیانیه ای صادر و تاکید نمود که آنها نمی توانند بپذیرند که یک زن 23 ساله در مکانی که باید برای تفریح باشد قربانی اعمال وحشیانه گردد. آنها بعلاوه تصریح کردند که معتقدند چنین حوادثی چهره فوتبال برزیل را در سراسر دنیا خدشه دار می نماید.

درگیری طرفداران با یکدیگر در طول بازی به حدی بود که پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک آور شد و داور در دو نوبت مجبور شد بازی را متوقف کند. بعد از این اتفاق، قرار شده قبل از آغاز هر بازی ای که در آخر هفته آینده در لیگ برتر برزیل برگزار می گردد، به یاد آنیلی یک دقیقه سکوت نمایند.

رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، ادنالدو رودریگز، هم گفت: همانطور که موضوعات نژادپرستانه در فوتبال باید کنار گذاشته گردد، برای رفتارهای خشونت آمیز هم باید کاری کرد. فوتبال در خصوص اشتیاق است و نه مکانی برای جنایتکارانی که با خشونت رفتار می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2382

به "مرگ دلخراش زن جوان چهره فوتبال برزیل را خدشه دار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دلخراش زن جوان چهره فوتبال برزیل را خدشه دار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید