مربی نفت سرپرست تیم شد، هفته بدون گل خوزستانی ها

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به انتها رسید.

مربی نفت سرپرست تیم شد، هفته بدون گل خوزستانی ها

* این بازی را رضا کرمانشاهی با کمک مهدی الوندی و قهرمان نجفی قضاوت کرد و در آن به عباس عسکری، حکیم نصاری، مجتبی بیژن و اسماعیل شریفات (نفت) و وینیسیوس سوارز، احسان مرادیان، حسن بیت سعید، میلاد بدرقه و عبدالله کرمی (فولاد) کارت زرد نشان داد.

* نفت مسجدسلیمان در این بازی با ترکیب: میلاد فراهانی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی اصل، علی علیزاده، حکیم نصاری، فرشید مهمدی (74- حسین دوستدار)، عباس عسکری (68- صادق صادقی)، اکبر آفاقی (56- اسماعیل شریفات) و پیمان میری به میدان رفت.

* فولاد خوزستان نیز در این دیدار با ترکیب: احسان مرادیان، رضا میرزایی، ایوب والی، میلاد بدرقه، احمدرضا جلالی (64- فرزاد جعفری)، میثم دورقی (64- عبدالله کرمی)، سروش رفیعی، وینیسیوس سوارز (75- صابر حردانی)، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا در برابر حریف صف آرایی کرد.

* نفت مسجدسلیمان در غیاب میلاد میداودی باتجربه و فولاد خوزستان در غیاب پیمان شیرزادی و فرشاد سالاروند مقابل هم صف آرایی کردند تا در این بازی درون استانی برای کسب سه امتیاز کوشش نمایند.

* تعدادی از هواداران تیم فولاد خوزستان با حضور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به تشویق تیم خود پرداختند.

* هواداران نفت مسجدسلیمان از ابتدای بازی تیم شان را تشویق می کردند و خواهان گلزنی زردپوشان بودند.

* عبدالله ویسی و بهروز مکوندی پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند و به اعضای تیم میهمان خوشامد گفتند.

* داور مسابقه در دقیقه 30 نیمه اول به دلیل گرمای هوای مسجدسلیمان وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت.

* در اواخر نیمه اول بین حسن بیت سعید بازیکن فولاد و حکیم نصاری بازیکن نفت درگیری پیش آمد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

* عباس عسکری که در این مسابقه در غیاب میلاد میداودی بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت، در اواسط نیمه دوم به خاطر مصدومیت از میدان بیرون رفت.

*بهروز مکوندی مربی تیم نفت مسجد سلیمان در این بازی و در نبود بهمن روشنایی ، سرپرستی این تیم را عهده دار است و این از اتفاقاتی است که فقط می توان نمونه آن را در فوتبال ایران دید.

*این هفته برای چهار تیم خوزستانی لیگ برتر خوش یمن نبود و هر چهار نماینده خوزستان یعنی فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و استقلال خوزستان موفق به گلزنی در این هفته از رقابت ها نشدند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 38

به "مربی نفت سرپرست تیم شد، هفته بدون گل خوزستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نفت سرپرست تیم شد، هفته بدون گل خوزستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید