قلعه نویی: بازی با صنعت نفت یکی از حساس ترین مسابقات ما است، امتیازات بی فایده ای از دست دادیم

به گزارش مجله توسعه دهنده، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه برخلاف فرایند بازی های گذشته امتیازات بی فایده ای از دست دادیم اما با توجه به اینکه صنعت نفت فوتبال خوبی بازی می کنم، خوش بین هستم که فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

قلعه نویی: بازی با صنعت نفت یکی از حساس ترین مسابقات ما است، امتیازات بی فایده ای از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: قطعاً بازی با صنعت نفت یکی از حساس ترین مسابقات ما در لیگ است.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخلاف فرایند بازی های گذشته امتیازات بی فایده ای از دست دادیم اما با توجه به اینکه صنعت نفت فوتبال خوبی بازی می کنم، خوش بین هستم که فردا شاهد بازی خوبی باشیم و امیدوارم بدشانسی های اخیر دست از سر ما بردارد و موقعیت های صد درصد ما گل شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازی فردا قطعاً بازی زیبا و حساس ترین دیدار سپاهان در لیگ امسال خواهد بود.

قلعه نویی درباره غایبان تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان مصدوم زیادی داریم. آشیل پای کی روش استنلی مشکل دارد و دیدید که پس از بازگشت به ایران در چند بازی اخیر کیفیت لازم را نداشت. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که به این بازیکن یکی دو هفته استراحت بدهیم تا درد او از بین برود.

وی بیان کرد: کی روش امروز تست نهایی را انجام می دهد. از پای او MRI و سی تی اسکن گرفته شده و خوشبختانه نتایج آن خوب بوده است اما در تمرین امروز درباره این بازیکن تصمیم گیری می کنیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1243

به "قلعه نویی: بازی با صنعت نفت یکی از حساس ترین مسابقات ما است، امتیازات بی فایده ای از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: بازی با صنعت نفت یکی از حساس ترین مسابقات ما است، امتیازات بی فایده ای از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید