استقلال صعود کرد، فرهاد ناراضی بود

به گزارش مجله توسعه دهنده، فرهاد مجیدی پس از رجحان 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول اصلا خوب نبودیم، اما نیمه دوم یکی از زیباترین بازی های استقلال را به نمایش گذاشتیم. با این حال مشکل قبلی را داشتیم و از موقعیت های مان استفاده نکردیم. در ملاقات با پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر مستحق شکست نبودیم. باید با بازیکنانم صحبت کنیم تا این مشکل را رفع کنیم.

استقلال صعود کرد، فرهاد ناراضی بود

وی اضافه نمود: بازی ها فشرده است و موقعیت به راحتی به دست نمی آید. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در دیدارهای بعدی پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آبی پوشان شادابی لازم را ندارند، گفت: طبیعی است، لیگ قهرمانان آسیا سخت بود. بیشتر اعضای تیم ما بعد از آسیا خسته بودند. دربی را داشتیم و بازیکنان انرژی زیادی گذاشتند. تیم ما پس از آسیا خسته است و شادابی قبلی را ندارد. هر سه چهار روز بازی می کنیم و زمان ریکاوری کم است و سعی می کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.

مجیدی در رابطه با تغییر برنامه لیگ برتر و اینکه استقلال باید برابر صنعت نفت آبادان بازی کند، گفت: برای ما فرقی نمی نماید.

وی در مورد نمایش متفاوت استقلال در بازی با ذوب آهن اعلام کرد: با تعویضی که انجام دادیم، فرایند بازی را به طور کلی عوض کردیم. اسماعیلی را یک خط جلو بردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که گفته می گردد شیخ دیاباته مصدوم نیست و به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت نمی نماید، گفت: پس از بازی با پرسپولیس هیچ اطلاعی از این بازیکن ندارم و او را ندیده ام. کادر پزشکی به من گفته که مصدوم است و فیزیوتراپی می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1779

به "استقلال صعود کرد، فرهاد ناراضی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال صعود کرد، فرهاد ناراضی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید