ضرورت ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور در حوزه دانشگاهی

به گزارش مجله توسعه دهنده، تفاهم نامه سه جانبه ای در راستای یاری به ایجاد و توسعه کسب و کار های نوآور امضا شد.

ضرورت ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور در حوزه دانشگاهی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ، تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بنیاد ملی توسعه فناوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه توسعه کسب و کار های فناور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای یاری به ایجاد و توسعه کسب و کار های فناور به وسیله ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذاری و ورود کارآفرینان و واحد های صنعتی به بازار های داخلی و جهانی بین سهیل وطن دوست مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری و عباس زارعی رییس پارک علم و فناوری و منصوری معاون وزیر تعاون در امور توسعه، کارآفرینی و اشتغال دانشگاه تهران امضا شد.

همچنین انجام همکاری در حوزه فناوری و کارآفرینی در زمینه ایجاد فضای کسب و کار استارتاپ استودیو در حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT، ایجاد پلتفرم و هاب بروکر های تکنولوژی، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه، ایجاد و توسعه هسته ها و استارتاپ های فناور حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT، حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کار های جدید در حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT به صورت مشترک از جمله موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای یاری به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت های فناور، اجرای برنامه ها و رویداد های کارآفرینی، آموزشی و فناوری به صورت مشترک، همکاری در ایجاد نهاد اقتصادی با نگاه تامین اقتصادی خرد از دیگر موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

رتبه 21 ایران در کارآفرینی نوپا/ شاخص های کارآفرینی اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1183

به "ضرورت ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور در حوزه دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور در حوزه دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید