سندرز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اش را آغاز کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، برنی سندرز، سناتور مشهور آمریکایی به طور رسمی کارزار تبلیغاتی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده آمریکا آغاز کرد.

سندرز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اش را آغاز کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنی سندرز، سناتور باسابقه و مشهور دموکرات آمریکایی به طور رسمی کارزار تبلیغاتی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال 2020 آغاز کرد.

سندرز در دور قبل و در جریان رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای تعیین نامزد نهایی این حزب برای انتخابات سال 2016 آمریکا، از هیلاری کلینتون باخت.

سناتور برنی سندرز در سخنانی در مراسم آغاز به کار کارزار تبلیغاتی اش وعده داد که از ابتدای کار پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا خواهد بود.

به نوشته اسپوتنیک، این سناتور مشهور عضو حزب دموکرات آمریکا در سخنانش همچنین به بیان پیشینه خانوادگی و دوران سخت سال های اولیه زندگی اش پرداخت.

سندرز در فضای سیاسی آمریکا به داشتن افکاری چپ گرایانه و تمایل به ایده های مساوات طلبانه شهره است.

این سناتور مشهور آمریکایی در بخش دیگری از سخنانش تلاش کرد خود را از ترامپ متمایز کند؛ وی با بیان اینکه از یک خانواده متوسط رو به پایین برخاسته است، گفت که برخلاف ترامپ می داند زندگی در خانواده ای که [درآمد آن به سختی کفاف زندگی یک ماه را بدهد] چگونه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 283

به "سندرز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اش را آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اش را آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید