رضاییان: صاحبان کرسی های بین المللی باید توانمندی مذاکره داشته باشند، اگر روزی مشکل نبود باید نگران شد!

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان می گوید که فوتبال ایران با استرس، درگیری، چالش و اختلافات عجین شده و اگر روزی خبری از این موارد نبود باید نگران شد.

رضاییان: صاحبان کرسی های بین المللی باید توانمندی مذاکره داشته باشند، اگر روزی مشکل نبود باید نگران شد!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مسعود رضاییان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تصمیم AFC برای عدم اعطای میزبانی به باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی ایران در مقدماتی جام دنیای، گفت: فکر می کنم کسانی که این تصمیم را در AFC گرفته و جریان را به این سمت کشانده اند، دیگر از این تصمیم برنمی گردند و امید زیادی برای پس دریافت میزبانی وجود نخواهد داشت.

وی مطرح نمود: تنها راه کسب میزبانی این مسابقات شکایت به دادگاه عالی ورزش CAS است که این نیز فرایند طولانی خواهد بود و ممکن است تا شروع مسابقات اتفاق خاصی در این باره رخ ندهد. اگر قرار باشد پفراینده به CAS برود باید خیلی سریع این کار را انجام دهیم و ادله قوی داشته باشیم. در این خصوص امید وجود دارد و نمی توان ناامید بود.

این کارشناس مدیریتی فوتبال، گفت: به غیر از بحث میزبانی و کوشش برای تغییر تصمیم AFC، مورد دیگر این است که خودمان را برای بازی در خانه حریف آماده کنیم. در فصل گذشته لیگ قهرمانان هیچ یک از تیم های ما در ایران بازی نکردند ولی تقریبا همه تیم ها خوب نتیجه دریافتد و حتی پرسپولیس به فینال راه پیدا کرد. الان نیز به جای اینکه به دنبال دعوا برویم باید به دنبال تقویت تیم های باشگاهی و تیم ملی باشیم که بتوانند نتایج خوبی بگیرند. اینطور که از شواهد می آید این شرایط ادامه خواهد داشت و معین نیست چه زمانی بازی ها دوباره در ایران برگزار می گردد.

رضاییان با بیان اینکه باید آنالیز گردد که چرا هند پیروز می گردد میزبانی بگیرد ولی ایران نمی تواند توضیح داد: همواره در فوتبال مان این مسائل را داریم و دیگر این سختی ها تبدیل به ذات فوتبال شده است. اگر روزی این مسائل نباشند باید شک کنیم و نگران فوتبال مان شویم! فوتبال ما با استرس و درگیری و چالش و اختلافات عجین شده؛ البته این موضوع فقط برای فوتبال نیست و در دیگر رشته ها نیز وجود دارد ولی چون آن رشته ها مثل فوتبال پرطرفدار نیستند، خیلی مسائل شان دیده نمی گردد.

وی در مورد اینکه با حضور مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC فوتبال ایران صاحب یک کرسی بین المللی است و آیا این موقعیت توانسته به فوتبال ما یاری کند، یادآور شد: بیش از آنکه در این تصمیم گیری ها یک کرسی تاثیرگذار باشد، یک طیف و جناح فکری مشخص کننده است. می توان گفت یک کرسی در این تصمیم گیری ها خیلی مشخص کننده نیست ولی اگر این کرسی به هر دلیلی از توانمندی و تاثیرگذاری اش دور شده باشد می تواند در ناکامی مزید بر علت باشد. صاحبان کرسی های بین المللی ما باید توانمندی و مهارت در مذاکرات را داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1653

به "رضاییان: صاحبان کرسی های بین المللی باید توانمندی مذاکره داشته باشند، اگر روزی مشکل نبود باید نگران شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: صاحبان کرسی های بین المللی باید توانمندی مذاکره داشته باشند، اگر روزی مشکل نبود باید نگران شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید