معضل عظیم برای پرسپولیس در هند، سرخ ها به ایران برمی گردند؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حالی از لغو پرواز های بین ایران و هند اطلاع داد که پرسپولیس در گوا مشغول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است.

معضل عظیم برای پرسپولیس در هند، سرخ ها به ایران برمی گردند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این روزها هندوستان یکی از کشورهایی است که اوضاع به شدت بحرانی را در زمینه شیوع ویروس کرونا پشت سر می گذارد. ویروس کرونا هندی در روز جان هزاران هندی را می گیرد و تهدید بزرگی برای کشورهای همسایه از جمله ایران محسوب می گردد. تورج دهقان زنگنه -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با وجود این شرایط حاد کرونایی در کشورهایی از جمله هند پرواز به این کشور انجام می گردد یا خیر؟ گفت: هیچ پرواز برنامه ای به مقصد هندوستان نداریم و بعضی پروازها به صورت موردی و برای بازگرداندن دانشجویان و ایرانیان از هند انجام می گردد. در صورتی که پروازی به صورت موردی بخواهیم انجام دهیم، مجوز آن را از ستاد ملی مقابله با کرونا دریافت نموده و همه پروتکل های ابلاغی درباره آن را به دقت اجرا می کنیم چرا که ما در این زمینه متولی نیستیم و تنها خود را مجری مصوبات و ابلاغیه های بهداشتی می دانیم.

لازم به ذکر است این روزها پرسپولیس در هندوستان و گوا به سر می برد و درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و آخرین بازی آنها پنجشنبه مقابل الریان برگزار خواهد شد. به نظر می رسد باتوجه به صحبت های رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سرخپوشان تهرانی برای بازگشت به ایران با مشکل روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1729

به "معضل عظیم برای پرسپولیس در هند، سرخ ها به ایران برمی گردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل عظیم برای پرسپولیس در هند، سرخ ها به ایران برمی گردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید