دیوان اداری تونس 6 شکایت درباره نتایج انتخابات را رد کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، دیوان اداری تونس امروز دوشنبه شش اعتراض و شکایت مطرح شده علیه نتایج دور اول انتخابات ریاست جمهوری این کشور را رد کرد.

دیوان اداری تونس 6 شکایت درباره نتایج انتخابات را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، دیوان اداری تونس سه شکایت علیه نتایج دور اول انتخابات ریاست جمهوری تونس را از جنبه شکلی و سه شکایت دیگر را از جنبه مفهومی رد کرد.

شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری تونس درباره نتایج دور اول انتخابات ریاست جمهوری به دیوان اداری این کشور اعتراض و شکایت نموده بودند.

قیس سعید نامزد مستقل و دانشگاهی با کسب 18.4 درصد آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس راه یافت. نبیل القروی بازرگان تونسی نیز که اکنون در زندان به سرمی برد، 15.58 درصد آرا را کسب کرد و قرار است دور دوم انتخابات بین این دو نفر در 29 سپتامبر برگزار گردد.

نبیل القروی نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس پیشتر گفت که در صورت تداوم حبس خود با همه ابزارها و روش ها به نتایج انتخابات اعتراض خواهد نمود.

القروی به روزنامه الشروق تونس گفت که تصمیم باقی نگه داشتن او در زندان المرناقین یا آزادی او یک تصمیم سیاسی است.

وی گفت که 10 درصد آرا را به خاطر حاضر نبودن در هیچ یک از سخنرانی های انتخاباتی از دست داده است و موج ترور شخصیت او و ناتوانی اش در دفاع از خود به خاطر در زندان بودن نیز در این امر موثر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 526

به "دیوان اداری تونس 6 شکایت درباره نتایج انتخابات را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوان اداری تونس 6 شکایت درباره نتایج انتخابات را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید