دمای هوای اصفهان افزایش می یابد

به گزارش مجله توسعه دهنده، کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جو استان اصفهان در بیشتر منطقه ها تا خاتمه این هفته آرام است و فرایند افزایشی دما را نیز به همراه دارد.

دمای هوای اصفهان افزایش می یابد

ابراهیم هنرمند با اشاره به آنالیز نقشه های هواشناسی استان اصفهان تا خاتمه این هفته گفت: آنالیز این نقشه ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار در این بازه زمانی بر روی استان است.

او اضافه نمود: بر این اساس در بیشتر منطقه ها آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می گردد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان بعلاوه به تداوم گردوخاک محلی در استان اصفهان اشاره نمود و ابراز داشت: امروز با استقرار جوی نسبتاً پایدار بر استان، وزش باد شدید گاهی با خیزش گردوخاک موقت در منطقه ها شرقی به ویژه جنوب شرق منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

او در مورد شرایط دمایی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در بیشتر منطقه ها استان یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش می یابد، گفت: دمای هوای امروز اصفهان در گرم ترین ساعت به 36 و در خنک ترین ساعات به دمای 20 درجه سانتی گراد می رسد.

هنرمند گفت: بعلاوه طی 24 ساعت آینده کاشان با دمای 40 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و بوئین میاندشت با دمای 11 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین نقطه پیش بینی شده است.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2234

به "دمای هوای اصفهان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوای اصفهان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید