خبرنگاران یک هزار و 220 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان مرکزی اختصاص یافت

به گزارش مجله توسعه دهنده، اراک - خبرنگاران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: یک هزار و 220 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و توازن به این استان اختصاص یافته که رقم قابل توجهی از اعتبارات عمرانی سال جاری است و در پیشبرد برنامه های هدفگذاری شده عمرانی و طرح های اولویت دار استان صرف خواهد شد.

خبرنگاران یک هزار و 220 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان مرکزی اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

رقیه یادگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه اعتبار عمرانی امسال استان مرکزی چهار هزار و 500 میلیارد ریال است، گفت: منابع اختصاص یافته عمرانی 48 درصد از سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی استانی و توازن است و سایر منابع پیش بینی شده شامل 200 میلیارد ریال از محل نفت و گاز و 270 میلیارد ریال از محل ورزش و جوانان است هنوز تخصیصی نداشته است.

وی اعلام کرد: اعتبارات عمرانی استان مرکزی در امسال نسبت به مدت مشابه قبل، هشت و هشت دهم درصد افزایش دارد و تخصیص انجام شده در ماه های ابتدایی سال مناسب و مطلوب بوده که بیشتر به صورت نقدی و اسناد کوتاه مدت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: اعتبارات جاری امسال این استان نیز 2 هزار و 890 میلیارد ریال است که این بخش نسبت به مدت مشابه قبل پنج و 6 دهم درصد افزایش داشته است.

یادگاری گفت: اعتبارات امسال استان مرکزی از 2 هفته گذشته ابلاغ شده اما توزیع شهرستانی آن به دلیل ابلاغ نشدن دستورالعمل ها انجام نشده و پیش بینی می گردد توزیع این اعتبارات از هفته آینده شروع گردد.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1099

به "خبرنگاران یک هزار و 220 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان مرکزی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 220 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان مرکزی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید