خبرنگاران بارندگی در خراسان شمالی بیش از 681 میلیارد ریال خسارت به بار آورد

به گزارش مجله توسعه دهنده، بجنورد-خبرنگاران- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام فرمانداران، سیل و تگرگ اخیر 681 میلیارد و 290 میلیون ریال به بخش های مختلف استان خسارت وارد نموده است.

خبرنگاران بارندگی در خراسان شمالی بیش از 681 میلیارد ریال خسارت به بار آورد

جواد نظری روز یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این میزان خسارت مربوط به بارندگی در بازه زمانی عصر پنجشنبه تا روز شنبه است گفت: 100 میلیارد ریال از این خسارت ها مربوط به حوزه جاده ها و مابقی مربوط به بخش کشاورزی و دامداری است.

وی افزود: در اثر بارندگی ها 59 کیلومتر از جاده های استان خسارت دید همچنین به 21 دستگاه ابنیه در محورهای مختلف آسیب وارد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: در اثر بارندگی های اخیر، 350 راس دام سبک و سه راس دام سنگین تلف شد.

وی با بیان اینکه بر اثر بارندگی های اخیر، سه کیلومتر کانال آبرسانی، 15 رشته قنات، هشت کیلومتر جاده بین مزارع آسیب دیده است، گفت: بارندگی ها به 995 هکتار کشتزار و هزار و 370 هکتار باغ خسارت وارد نموده است.

بارش های رگباری باران و بارش تگرگ اخیر، موجب خسارت های زیاد در بخش های مختلف خراسان شمالی شد که بیشترین آن از شهرستان جاجرم گزارش شده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، بارندگی چند روز اخیر از تمامی شهرستان های استان گزارش شد و میزان بارش تجمیعی در بعضی از ایستگاه ها همچون ارکان و آبچور در بجنورد به بیش از 60 میلی متر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1752

به "خبرنگاران بارندگی در خراسان شمالی بیش از 681 میلیارد ریال خسارت به بار آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارندگی در خراسان شمالی بیش از 681 میلیارد ریال خسارت به بار آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید