حاج یوسف زاده: منتظر ابلاغ زمان برگزاری اردوی جودوی نابینایان هستیم، احتیاج به حریف تمرینی داریم

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: مسئله ای که باعث می گردد نیازمند اردو باشیم و حضور در چنین فضایی را بیشتر از همواره حس می کنیم، داشتن حریفان تمرینی است.

حاج یوسف زاده: منتظر ابلاغ زمان برگزاری اردوی جودوی نابینایان هستیم، احتیاج به حریف تمرینی داریم

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تشکیل اردوی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: تا امروز هیچ چیزی به ما برای تشکیل اردو ابلاغ نشده است و به نظر می رسد هنوز باید منتظر بمانیم، چرا که درخصوص برگزاری اردوهای رشته هایی رزمی همچون جودو، بوکس، و ... با توجه به تماس های بدنی زیادی که بین ورزشکاران است، محدودیت هایی وجود دارد.

وی اضافه نمود: به رغم عدم تشکیل اردو، ملی پوشان برنامه های کادر فنی را که بیشتر مرتبط با آمادگی جسمانی است، انجام می دهند تا در این بخش عقب نمانند. با این وجود مسئله ای که باعث می گردد نیازمند اردو باشیم و حضور در چنین فضایی را بیشتر از همواره حس می کنیم، داشتن حریفان تمرینی است.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ادامه داد: روح الله خیرالله زاده رنکینگ اول و وحید نوری رنکینگ دوم جهان در اوزان خود هستند که کوشش می کنیم شرایط خوبی را برای آنها به وجود بیاوریم. علیرضا خجسته نیز شرایط خوبی دارد و با شناختی که از این ورزشکار داریم، می تواند سهمیه پارالمپیک توکیو را بگیرد. ما منتظر تصمیم مسئولان جهانی برای برگزاری رویدادهای مختلف هستیم و هر مسابقه ای که برگزار گردد، متناسب به اهداف مان در آنها شرکت می کنیم.

حاج یوسف زاده همچنین درباره آخرین شرایط جسمانی اش پس از ابتلا به کرونا گفت: اواخر اسفند سال گذشته بود که مبتلا به کرونا شدم و بیش از یک ماه در قرنطینه بودم. کمتر از سه ماه از آن موقع می گذرد و شرایط بسیار خوب شده است. هر روز یک ساعت تمرین دارم تا شرایط بدنی ام هم مانند گذشته گردد. به هر حال مواجهه با این ویروس برای ورزشکاران نسبت به مردم عادی کمی راحت تر است، چرا که ورزشکاران آمادگی بدنی بیشتری دارند، هر چند که نباید این بیماری را دست کم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1167

به "حاج یوسف زاده: منتظر ابلاغ زمان برگزاری اردوی جودوی نابینایان هستیم، احتیاج به حریف تمرینی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج یوسف زاده: منتظر ابلاغ زمان برگزاری اردوی جودوی نابینایان هستیم، احتیاج به حریف تمرینی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید