پارادوومیدانی کاران ایران صاحب سه مدال شدند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوومیدانی بین المللی فزاع در امارات روز پنجشنبه با رقابت شرکت کنندگان در ماده های مختلف شروع شد.

پارادوومیدانی کاران ایران صاحب سه مدال شدند

در روز نخست این رقابت ها که حکم انتخابی پارالمپیک را دارد و در بخش نابینایان و کم بینایان و در ماده پرتاب وزنه، سامان پاکباز در کلاس B2 با پرتاب 14 متر و 96 سانتی متر به مدال نقره دست یافت و اولین مدال کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها را به دست آورد.

در این ماده دو شرکت کننده ازبکستان و بلاروس به ترتیب با پرتاب 15.92 متر و 13. 22 متر مدال های طلا و برنز را به خود اختصاص دادند.

وحید علی نجیمی دیگر مدال آور ایران بود که در دوی 100 متر کلاس B3 توانست با رکورد 11.16 ثانیه به مدال برنز برسد.

در این رقابت نماینده کشور الجزایر با ثبت رکورد 10.61 ثانیه اول شد و نماینده ازبکستان با 11.09 ثانیه در رده دوم ایستاد.

در بخش معلولان مسابقات دوومیدانی بین المللی فزاع و در ماده پرتاب نیزه کلاس 53/54 هم حامد امیری با ثبت رکورد 30.96 متر در صندلی نخست نهاده شد و ورزشکارانی از یونان و اسلواکی به ترتیب دوم و سوم شدند. در ماده پرتاب دیسک کلاس 51/52/53 نیز رشید مسجدی با ثبت رکورد 16.35 متر در صندلی پنجم ایستاد.

مسابقات پارادوومیدانی جایزه عظیم 2021 با حضور 602 ورزشکار از 54 کشور به مدت چهار روز در کشور امارات برگزار می گردد.

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می گیرد و مدال ها به سرپرستان تیم ها در هتل تحویل داده می گردد.

همچنین سهمیه های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک توکیو، در انتها مسابقات به کمیته ملی پارالمپیک هر کشوری اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1624

به "پارادوومیدانی کاران ایران صاحب سه مدال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارادوومیدانی کاران ایران صاحب سه مدال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید