جنجال تصویر یک نماینده مجلس با لودر؛ بنری که حاشیه ساز شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، احمد مرادی درباره عکسی که با لودر در یک شهرداری از او منتشر شده بود، گفت: لودری به ارزش 5 میلیارد تومان با ارتباطات انجام شده و بدون هزینه ای از سوی شهرداری خمیر به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده کردم.

جنجال تصویر یک نماینده مجلس با لودر؛ بنری که حاشیه ساز شد

به گزارش فارس، احمد مرادی نماینده مردم مرکز هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای در واکنش به انتشار یک عکس از وی با یک لودر و یک بنر در بندرخمیر که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه بود، اظهار کرد: لودری به ارزش 5 میلیارد تومان با ارتباطات اجرا شده و بدون هزینه ای از سوی شهرداری خمیر به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده کردم بنری نصب و عکسی به یادگار گرفته شد که اطلاعی از انتشارش نداشتم.

وی اضافه نمود: معتقدم مردم باید آگاه شوند یک مسئول یا نماینده چه می نماید و چه اقداماتی در جهت رفع مسائلشان انجام می دهند، بنده به مردم قول دادم که خدمت کنم و در دسترسشان باشم و کوشش نموده ام بتوانم ذره ای مسائل مردم را رفع کنم و کار های کوچک و بزرگ در کنار هم باید انجام گردد تا بتوانیم مسئله ای را کاهش دهیم.

به گفته احمد مرادی، برای خمیر نیز وجود لودر یک درخواست چند ساله بود و احتیاج مبرم پس نمی توان این موضوع را کار کوچکی قلمداد کرد.

نماینده مردم مرکز هرمزگان بعلاوه عنوان نمود: به هیچ وجه از خدمت به مردم دلسرد نشده و نخواهم شد، حق مردم هرمزگان جایگاه بالاتری است و تمامی کوشش خود را می کنم تا قدرشناس محبت هایشان باشم و همیشه جوابگو بوده و خواهم بود.

مرادی درباره شایعه پیشنهاد مسؤولیت استانداری هرمزگان به وی نیز عنوان نمود: دوستی استانداری توانمند بوده و به فعالیتش ادامه می دهد و مجمع نمایندگان در کنار استاندار برای آبادانی هرمزگان کوشش می نماید و بنده قصدی برای نشستن بر صندلی استانداری هرمزگان ندارم و در جایگاه نمایندگی به طور حتم می توانم مفیدتر باشم.

منبع: فرارو
انتشار: 11 فروردین 1402 بروزرسانی: 11 فروردین 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2339

به "جنجال تصویر یک نماینده مجلس با لودر؛ بنری که حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال تصویر یک نماینده مجلس با لودر؛ بنری که حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید