سقف بودجه سال 1401 تصویب شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، دخل و خرج کشور را در سال آینده را تعیین کردند.

سقف بودجه سال 1401 تصویب شد

نمایندگان در جلسه صحن علنی امروز (سه شنبه 17 اسفند) مجلس شورای اسلامی و پس از 28 جلسه آنالیز مستمر برای رسیدگی به لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، دخل و خرج سال آینده را معین و تصویب کردند.

وکلای ملت ماده واحده بودجه سال 1401 را در صحن علنی با 173 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 193 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، بودجه سال 1401 کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و هفتصد و نود و سه میلیارد و نهصد و سی و یک میلیون ریال به توضیح زیر است؛

الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و اقتصادی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و اقتصادی بالغ بر پانزده میلیون و دویست و هفتاد و سه هزار و هفتصد و چهارده میلیارد و ششصد و سیزده میلیون ریال شامل؛

1- منابع عمومی بالغ بر سیزده میلیون و نهصد و چهل و یک هزار و سیصد و هجده میلیارد و پانصد میلیون ریال.

2- درآمدهای اختصاصی وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی بالغ بر یک میلیون و سیصد و سی و دو هزار و سیصد و نود و شش میلیارد و یکصد و سیزده میلیون ریال.

ب- بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده میلیون ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداخت ها بالغ بر بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده میلیون ریال است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2148

به "سقف بودجه سال 1401 تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف بودجه سال 1401 تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید