توافق کاوانی با اتلتیکومادرید

به گزارش مجله توسعه دهنده، باشگاه اتلتیکومادرید پیروز شد نظر ادینسون کاوانی برای پیوستن به این تیم اسپانیایی را جلب کند.

توافق کاوانی با اتلتیکومادرید

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داد ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن با باشگاه اتلتیکومادرید برای عقد قرارادی سه ساله به توافق رسیده و در سرانجام فصل جاری برای ادامه دوران حرفه ای اش راهی اسپانیا می گردد.

پیش از این گفته می شد کاوانی که قراردادش در سرانجام فصل جاری با پاری سن ژرمن به اتمام می رسد، ممکن است برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی قطر گردد چرا که الدحیل قطر مشتری این مهاجم 32 ساله است، تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس، نماینده ایران همگروه است.

مهاجم پیشین ناپولی که این فصل در 11 بازی از رقابت های مختلف برای پاریسی ها به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است، مورد توجه باشگاه های همچون فلامنگو، منچستریونایتد، و چند باشگاه در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، قرار داشت.

کاوانی که تا به امروز در 289 بازی از رقابت های مختلف 196 گل برای پاریسی ها به ثمر رسانده است، تا به امروز با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 774

به "توافق کاوانی با اتلتیکومادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق کاوانی با اتلتیکومادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید