بلان: دنبال پیروزی هستیم و برای ما فرق نمی کند که حریف مان چه تیمی است، برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال الریان قطر گفت، با توجه به نتیجه ای که تیمش مقابل اف سی گوا کسب نموده اند، در بازی فردا مقابل پرسپولیس احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز خواهند داشت.

بلان: دنبال پیروزی هستیم و برای ما فرق نمی کند که حریف مان چه تیمی است، برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم

به گزارش خبرنگاران، لوران بلان در آستانه ملاقات فردا شب (شنبه) تیم تحت هدایتش مقابل پرسپولیس در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات حساس ضمن اشاره به اهمیت بازی فردا گفت: نتیجه ای که (تساوی) در بازی قبلی مقابل اف سی گوا کسب کردیم، خوب نبود. ما در آن بازی به دنبال پیروزی بودیم. بازی سخت و پیچیده ای مقابل اف سی گوا داشتیم، به خصوص با توجه به بازی دفاعی که آنها ارائه کردند.

سرمربی فرانسوی الریان توضیح داد: در فوتبال وقتی موقعیت های زیادی در نیمه اول نصیب تان می گردد، باید از آنها استفاده و گلزنی کنید و اگر پیروز به انجام این کار نشوید، قادر به پیروزی نخواهید بود. در نیمه اول بازی مان با اف سی گوا اوضاع می توانست متفاوت باشد، چون در صورت گلزنی فضاها به روی ما باز می شد. به ثمر رساندن گل اول مهم بود، چون بازی پیچیده بود و فضایی در اختیار ما قرار نداشت. به هر حال باید آن نتیجه را بپذیریم. ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و تنها یک امتیاز کسب کردیم، بنابراین در بازی فردا احتیاج به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس داریم و امیدوارم مقابل این تیم ایرانی پیروز به گلزنی شویم.

سرمربی نامدار الریان قطر در ادامه گفت: شرایط آب و هوایی خوب نیست، اما این شرایط تنها برای الریان نیست و برای تمامی تیم ها یکسان است. ما به دنبال پیروزی در بازی های خود هستیم، اما در عین حال رقبای مان نیز نمی خواهند شکست بخورند. تازه در شروع راه این مسابقات هستیم و تمامی تیم ها به دنبال جمع آوری امتیازات لازم هستند، بنابراین بازی دوم ما در این تورنمنت به دلیل احتیاجمان به کسب امتیاز جالب توجه خواهد بود، چون پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان فوق العاده ای هم دارد. آنها همچنین مربی خوبی دارند، اما ما دنبال پیروزی هستیم و برای مان فرقی نمی کند که حریف مان چه تیمی است. ما باید با قدرت و تأثیرگذاری بیشتری بازی کنیم، به خصوص در فاز هجومی و در محوطه جریمه پرسپولیس. ما در بازی با اف سی گوا در فاز دفاعی قوی بودیم و باید در بازی فردا در فاز هجومی هم بهتر عمل کنیم.

سرمربی پیشین پاری سن ژرمن در انتها در جمع بندی صحبت هایش گفت: بازی با پرسپولیس بازی خیلی مهمی برای ما به شمار می رود و باید نسبت به بازی قبل بهتر عمل کنیم تا بتوانیم مقابل آنها به پیروزی برسیم. برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، اما امیدوارم در بازی فردا موقعیت های زیادی روی دروازه آنها خلق کنیم و به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1708

به "بلان: دنبال پیروزی هستیم و برای ما فرق نمی کند که حریف مان چه تیمی است، برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلان: دنبال پیروزی هستیم و برای ما فرق نمی کند که حریف مان چه تیمی است، برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید