لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، عباسعلی برنزی شد، پورشیب و آسیابری پنجم شدند

به گزارش مجله توسعه دهنده، در آخرین روز مسابقات لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، حمیده عباسعلی با رجحان در ملاقات رده بندی به مدال برنز رسید.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، عباسعلی برنزی شد، پورشیب و آسیابری پنجم شدند

به گزارش خبرنگاران، روز پایانی از هفتمین و آخرین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 امروز (یکشنبه) در مادرید اسپانیا شروع شد و حمیده عباسعلی با فزونی در ملاقات رده بندی به مدال برنز رسید و ذبیح الله پورشیب و علی اصغر آسیابری پنجم شدند.

در وزن 68+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی روز گذشته ابتدا با نتیجه 3 بر 2 مقابل اینگرید کریمرز از هلند پیروز شد و در ادامه پس از تساوی صفر صفر مقابل جوآنا کنر از آلمان، در هانتی (رأی داوران) به فزونی رسید.

عباسعلی در دور سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب الینه چاتزیلیادو، قهرمان دنیا در سال 2018 از یونان شد. با صعود کاراته کای یونانی به ملاقات پایانی، کاپیتان تیم ملی بانوان در جدول شانس مجدد با نتیجه 5 بر صفر املیا هاروی از انگلیس را شکست داد تا به ملاقات رده بندی صعود کند.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان امروز در ملاقات رده بندی با نتیجه یک بر صفر از سد آیاکا سایتو، قهرمان امیدهای آسیا در سال 2016 را شکست داد و به نخستین مدال کاراته ایران دست یافت.

علی اصغرآسیابری نیز در ملاقات رده بندی وزن 75- کیلوگرم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب لوئیجی بوسا، نایب قهرمان دنیا در سال 2018 از ایتالیا شد و در صندلی پنجم نهاده شد.

نماینده کاراته کشورمان برای حضور در ملاقات رده بندی روز شنبه ابتدا در مرحله نخست با نتیجه 3 بر یک مقابل انس گاریبوویچ از کرواسی گذشت و در ادامه با نتیجه 9 بر صفر از سد کوئنتین ماهودین از بلژیک عبور کرد.

آسیابری در دور سوم به مصاف کن نیشیمورا، دارنده مدال برنز قهرمانی دنیا در سال 2018 و دارنده 2 مدال طلا و یک برنز رقابت های لیگ دنیای کاراته وان در سال 2019 از ژاپن رفت و با عملکردی درخشان با نتیجه 6 بر یک حریف پرآوازه خود را شکست داد. او در دور چهارم به مصاف به مصاف لوگان داکاستا از فرانسه رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

با صعود کاراته کا فرانسوی به ملاقات پایانی، علی اصغرآسیابری در جدول شانس مجددا به مصاف ارمان التیمور از ترکیه رفت و با پیروزی 5 بر یک مقابل حریف خود به ملاقات رده بندی راه یافت.

همچنین در دیگر رده بندی امروز، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به مصاف پناه عبدالله اف از آذربایجان رفت و پس از تساوی یک-یک با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) مغلوب حرف خود شد تا در صندلی پنجم قرار بگیرد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان روز گذشته برای حضور در ملاقات رده بندی ابتدا در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد توماس کاسا، دارنده مدال برنز جوانان اروپا در سال 2019 از اسلواکی گذشت. او در دور دوم نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل هلیو هرناندز از پرتغال به پیروزی رسید.

پورشیب در دور سوم به مصاف دانیار یولداشف، نایب قهرمان آسیا در سال 2017 از قزاقستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد. با صعود کاراته کای قزاق به ملاقات پایانی، پورشیب در جدول شانس مجدد با نتیجه 3 بر صفر از سد کنجی گریلون، دارنده مدال طلای دنیا در سال 2013 و مدال برنز دنیا در سال 2016 از فرانسه گذشت.

در ادامه مسابقات و تا ساعاتی دیگر امیر مهدی زاده و سجاد گنج زاده برای کسب نشان طلا و صالح اباذری و مهدی عاشوری برای مدال برنز به روی تاتامی خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 724

به "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، عباسعلی برنزی شد، پورشیب و آسیابری پنجم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، عباسعلی برنزی شد، پورشیب و آسیابری پنجم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید