ترامپ: به زودی محدودیت های جدیدی برای تردد از مرزهای جنوبی وضع می کنیم

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس جمهور آمریکا بیان کرد کاخ سفید در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور، به زودی محدودیت های جدیدی برای تردد از مرز مشترک آمریکا و مکزیک وضع خواهد نمود.

ترامپ: به زودی محدودیت های جدیدی برای تردد از مرزهای جنوبی وضع می کنیم

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که روز چهارشنبه از بسته شدن مرز مشترک کشورش با کانادا به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر ویروس کرونا خبر داده بود، امروز آدینه در نشست خبری روزانه کارگروه ویژه کاخ سفید برای مبارزه با شیوع کرونا خاطرنشان کرد که به زودی محدودیت های مشابهی برای مرزهای جنوبی این کشور (مرز مشترک با مکزیک) نیز وضع خواهد شد.

متعاقباً مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا که در کنار دونالد ترامپ در نشست خبری حضور داشت، خاطرنشان کرد که در مذاکراتش با وزیر خارجه مکزیک توافقات لازم برای بستن مرز مشترک دو کشور به روی ترددهای غیرضروری حاصل شده و این محدودیت به زودی اعمال خواهد شد.

روز چهارشنبه دونالد ترامپ در پیامی توئیتری از بسته شدن مرز آمریکا و کانادا - که مسافتی در حدود 8900 کیلومتر را در بر می گیرد و طولانی ترین مرز بین دو کشور در دنیا محسوب می شود- خبر داده و اعلام نموده بود که این اقدام در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا انجام خواهد شد.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، تا به امروز بیش از 16 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور شناسایی شده اند که 219 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 982

به "ترامپ: به زودی محدودیت های جدیدی برای تردد از مرزهای جنوبی وضع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به زودی محدودیت های جدیدی برای تردد از مرزهای جنوبی وضع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید