تدروس آدهانوم:کرونا به دلیل سیاست زدگی تشدید شده است

به گزارش مجله توسعه دهنده، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه گفت که بیماری همه گیر کووید - 19 به واسطه سیاست زدگی تشدید شده است.

تدروس آدهانوم:کرونا به دلیل سیاست زدگی تشدید شده است

به گزارش خبرگزاری رویترز از دوبی، تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت که در یک نشست مجازی سخن می گفت، به این مساله اشاره کرد.

سازمان جهانی بهداشت همچنین گفت که روز یکشنبه بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا در یک روز واحد گزارش شد به طوری که بیش از 183 هزار مورد ابتلا در سراسر جهان ظرف 24 ساعت به ثبت رسید.

تا به امروز 9 میلیون و 67 هزار و 824 نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که آمریکا با 2 میلیون و 356 هزار و 715 نفر همچنان در صدر این فهرست قرار گرفته است. در مجموع 471 هزار و 40 نفر در سراسر جهان براثر ابتلا به کووید - 19 جان باخته و چهار میلیون و 850 هزار و 718 نفر بهبود یافته اند.

ویروس کرونا موسوم به کووید - 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه 21 اسفند ماه 98 در کنفرانسی خبری تاکید کرد که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد، اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر جهانی شناسایی و اعلام می کند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1216

به "تدروس آدهانوم:کرونا به دلیل سیاست زدگی تشدید شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدروس آدهانوم:کرونا به دلیل سیاست زدگی تشدید شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید