بخشودگی جرایم مالیات های مستقیم تا 6 میلیارد تومان در تهران

به گزارش مجله توسعه دهنده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از بخشودگی جرایم اقتصادیات های مستقیم و ارزش افزوده تا 6 میلیارد تومان در تهران خبر داد.

بخشودگی جرایم مالیات های مستقیم تا 6 میلیارد تومان در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حشمت الله عسگری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تمام یا بخشی از جرایم مربوط به اقتصادیات های مستقیم و ارزش اضافه کرده تا سقف 6 میلیارد تومان در تهران بخشیده می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اضافه کرد: صد درصد جریمه مودیانی که از یک تیرماه سال گذشته تا به امروز بدهی آن ها قطعی شده است، بخشیده می شود و همچنین 70 درصد جرایم مودیانی که بدهی آنان تا سرانجام خرداد ماه سال 1399قطعی شده هم بخشیده خواهد شد.

عسگری تاکید کرد: مودیان باید اصل و جرایم غیرقابل بخشش را پرداخت کنند تا بتوانند از این بخشش بهره منده شوند و جرایم دو بخش است، بخشی از آن قابل بخشش و بخشی غیرقابل بخشش است.

وی نام داشت: این مصوبه 6 تیرماه از سوی سازمان امور اقتصادیاتی در راستای اجرای مصوبه هفته قبل ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد که بر اساس آن تمام یا بخشی از جرایم مقرر در خصوص اقتصادیات یا اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده مورد بخشودگی قرار می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1838

به "بخشودگی جرایم مالیات های مستقیم تا 6 میلیارد تومان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشودگی جرایم مالیات های مستقیم تا 6 میلیارد تومان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید