ایتالیا بیشترین افزایش روزانه یک روزه در مرگ های کرونا را گزارش کرد، قرنطینه در شمال ایتالیا سخت تر می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، ایتالیا روز شنبه 2 فروردین بیشترین افزایش یک روزه در شمار مرگ های ناشی از بیماری کووید-19 را با 793 مورد مرگ گزارش کرد.

ایتالیا بیشترین افزایش روزانه یک روزه در مرگ های کرونا را گزارش کرد، قرنطینه در شمال ایتالیا سخت تر می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز با گزارش 793 مورد مرگ جدید ناشی از ویروس کرونا عامل بیماری کووید-19 در ایتالیا شمار کل مرگ های ناشی از بیماری در این کشور به 4825 مورد رسیده است.

این بیشترین میزان افزایش روزانه در شمار مطلق مرگ های ناشی از کووید-19 در ایتالیا از یک ماه پیش است که سرایت ویروس کرونا در این کشور آغاز شد.

ایتالیا روز پنجشنبه گذشته از لحاظ شمار مرگ های ناشی از کووید- 19 با پشت سر گذاشتن چین به رده اول رسیده بود.

آمار کل موارد عفونت با ویروس کرونا نیز روز شنبه با افزایشی 13.9 درصدی از 47021 مورد به 53578 مورد رسید. شمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه در ایتالیا از 3655 مورد به 2857 مورد رسید.

منطقه لومباردی در شمال ایتالیا که بدترین شرایط را از لحاظ شیوع کرونا در این کشور دارد، همچنان در شرایط بحرانی واقع شده است و تا روز شنبه 3095 مورد مرگ و 25515 مورد بیماری در آن اتفاق افتاده است.

آتیلیو فونتانا رئیس حکومت محلی لومباردی روز شنبه در بیانیه ای از کسب وکارها در این منطقه خواست همه فعالیت هایشان به جز زنجیره توزیع کالاهای اساسی را معلق نمایند. فونتانا همچنین اعلام نمود همه بازارهای هفتگی باز و نیز اغلب ادارات و محل های ساخت وساز باید تعطیل شوند.

مردم در منطقه لومباردی همچنین دیگر اجازه انجام هیچ ورزشی را در فضای بیرون حتی به طور انفرادی را نخواهند داشت.

  • معاون رئیس جمهور امریکا آزمایش کرونا می دهد

از طرف دیگر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در گزارش روزانه کاخ سفید درباره شیوع ویروس کرونا تایید کرد که آزمایش کرونای یکی از دستیاران مثبت شده است. پنس گفت قرار است او و همسرش با وجود بی علامت بودن آزمایش ویروس کرونا بدهنند.

به گفته نه او و نه دونالد ترامپ، رئیس جمهور با این دستیار تماس مستقیم نداشته اند.

  • کووید-19 در سایر کشورهای اروپایی

- شمار تلفات ناشی از شیوع کرونا در بریتانیا نیز روز شنبه با افزایشی 53 موردی به 233 مورد رسید. افراد درگذشته 41 تا 94 سال داشتند و همگی دچار بیماری های زمینه ای بوده اند.

- شمار مرگ های ناشی از کووید-19 در فرانسه نیز با افزایشی 112 موردی به 562 مورد رسید.

- شمار موارد عفونت های کروناویروس در اسپانیا نیز از 25000 مورد گذشت و شمار مرگ ها لز 1300 مورد عبور کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 985

به "ایتالیا بیشترین افزایش روزانه یک روزه در مرگ های کرونا را گزارش کرد، قرنطینه در شمال ایتالیا سخت تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا بیشترین افزایش روزانه یک روزه در مرگ های کرونا را گزارش کرد، قرنطینه در شمال ایتالیا سخت تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید