اولین حرف های مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فاش شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، اولین کلمات لیونل مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر به وسیله هم تیمی اش لئاندرو پاردس، در حالی که او را در آغوش گرفته بود، فاش شد.

اولین حرف های مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فاش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، کاپیتان آرژانتینی در نزدیکی خط نیمه زمین ایستاده بود که گونسالو مونتیل برای زدن پنالتی آخر که باعث قهرمانی آنها شد، به نقطه تعیین شده رفت. هنگامی که ضربه این مدافع از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل شد، مسی که انتها به رویای دیرینه خود، یعنی قهرمانی در جام دنیای با آرژانتین جامه عمل پوشاند، روی زانوهایش نشست. پاردس که در زمان زدن ضربات پنالتی کنار او ایستاده بود، اولین کسی بود که پس از کسب این قهرمانی به مسی تبریک گفت و او را در آغوش گرفت.

پاردس حالا در مصاحبه ای فاش نموده است که اولین کلمات مسی پس از برد آرژانتین در برابر فرانسه در فینال جام دنیای قطر 2022 چه بوده است: بعد از پیروزی من و مسی یکدیگر را در آغوش گرفتیم در لحظه ای که تا آخر عمر با من خواهد ماند و هیچگاه فراموش نمی کنم. من اولین کسی بودم که مسی او را به عنوان قهرمان دنیا در آغوش گرفت و این باورنکردنی بود. من رو به او فریاد زدم ما قهرمانان دنیا هستیم و او به ما گفت سپاسگزارم، سپاسگزارم، دوستتان دارم.

پاردس که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود، به طور صددرصدی در جام دنیای حضور نداشت. با این حال، لیونل اسکالونی مربی آرژانتین، از او حمایت و او را تشویق کرد تا برترین عملکرد خود را ارائه دهد. و اکنون، پس از قهرمانی دنیا در جام دنیای 2022، او می خواهد برای کسب جام های بیشتر کوشش کند و چالش بعدی اش دفاع از عنوان قهرمانی کوپا آمریکا در سال 2024 است.

او گفت: برنده شدن اعتیادآور است. زمانی که با لئو اسکالونی پس از کسب جایزه قهرمانی جام دنیای صحبت کردم، به او تبریک گفتم و او گفت: حالا باید در پی موفقیت های بیشتری برویم.

پاردس پس از انتها دوره قرضی اش در یوونتوس در ژوئن به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت. در همین حال، مسی قرار است اولین بازی خود را برای این باشگاه مستقر در فلوریدا در ملاقات لیگز کاپ با کروز آزول در 21 ژوئیه انجام دهد.

  • انتقال غافلگیرکننده مسی به اینتر میامی | بکام با یک میلیون پیغام از خواب بیدار شد
  • واکنش جالب یکی از طرفداران اینتر میامی به خبر انتقال مسی
  • رد پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2380

به "اولین حرف های مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حرف های مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید