نخستین پیروزی آرژانتین و اسپانیا در جام جهانی زیر 17 سال، ایتالیا در یک هشتم نهایی

به گزارش مجله توسعه دهنده، آرژانتین و اسپانیا با شکست حریفان شان نخستین پیروزی شان را در جام جهانی زیر 17 سال برزیل جشن گرفتند و ایتالیا با شکست مکزیک به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

نخستین پیروزی آرژانتین و اسپانیا در جام جهانی زیر 17 سال، ایتالیا در یک هشتم نهایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال برزیل بامداد آدینه در حالی به انتها رسید که چهره یک تیم دیگر راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی تعیین شد. ایتالیا با پیروزی 2 بر یک مقابل مکزیک توانست حضورش را در میان 16 تیم قطعی کند. آتزوری ها تا دقیقه 89 یک بر صفر از حریف خود پیش بودند اما در دقیقه 90 دروازه شان را بازشده دیدند. با این حال اینوما اودوجو با گلزنی در وقت های اضافه ایتالیا را شش امتیازی کرد و در صدر جدول گروه F قرار داد. مکزیک با این شکست صعودش به دور بعد سخت شد. این تیم باید در آخرین دیدارش جزایر سلیمان را شکست دهد.

در دیگر بازی گروه، پاراگوئه جشنواره گل به راه انداخت و با هفت گل جزایر سلیمان را شکست داد. نماینده آمریکای جنوبی با این پیروزی چهار امتیازی و به صعود نزدیک شد. این تیم اکنون در صندلی دوم جدول نهاده شده است.

آرژانتین در یک بازی سخت کامرون را 3 بر یک شکست داد. ابتدا قهرمان آفریقا با گلزنی در دقیقه 10 یک بر صفر پیش افتاد. بازی تاخیری کامرون مدام باعث متوقف شدن بازی می شد و نیمه اول پس از هشت دقیقه وقت اضافه با پیروزی این تیم به انتها رسید. با این حال شاگردان پابلو آیمار در نیمه دوم نتیجه را جبران و سه بار دروازه کامرون را باز کردند. آرژانتین نخستین پیروزی اش را به دست آورد و با چهار امتیاز در رتبه دوم جدول نهاده شد.

پیش از این دیدار اسپانیا برابر تاجیکستان نهاده شد و در یک بازی آسان 5 بر یک نماینده آسیا را شکست داد. گل زودهنگام لاروخا شرایط را به نفع این تیم کرد و تک گل تاجیکستان نیز یک گل به خودی بود. اسپانیا با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آرژانتین در صدر جدول نهاده شد. تاجیکستان با وجود این شکست هنوز به صعود امیدوار است. این تیم توانست در بازی نخست کامرون را شکست دهد و اکنون با سه امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

تاکنون تیم های برزیل، آنگولا، نیجریه، فرانسه، سنگال و ایتالیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود نموده اند.

هفته انتهای از بامداد شنبه با برگزاری دو دیدار شروع می گردد و دوشنبه چهره 16 تیم برتر تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 567

به "نخستین پیروزی آرژانتین و اسپانیا در جام جهانی زیر 17 سال، ایتالیا در یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پیروزی آرژانتین و اسپانیا در جام جهانی زیر 17 سال، ایتالیا در یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید