انتقاد اتریش از ساختار قدرت در اتحادیه اروپا

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس جمهور اتریش ضمن ابراز نگرانی درباره سیاست خارجی و مسائل امنیتی اتحادیه اروپا، ساختارهای قدرت فعلی در این اتحادیه را اشتباه دانست.

انتقاد اتریش از ساختار قدرت در اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الکساندر فان در بلن، رئیس جمهور اتریش در سخنانی اتحادیه اروپا را اساسا در معرض خطر ارزیابی ننموده و در عین حال درباره سیاست خارجی و امنیتی این اتحادیه ابراز نگرانی کرد.

وی درباره درگیری های طولانی مدت در اروپا که تحت شرایطی می تواند به رویارویی های نظامی تبدیل گردد ابراز بدبینی نموده و با نگاهی به ساخت و ساز اروپا گفت: من حل بعضی مسائل در این ساختار را سخت و یا غیر ممکن ارزیابی می کنم.

رئیس جمهور اتریش بعلاوه گفت که موانع برای تصمیم گیری ها در مجلس اروپا و حتی در کمیسیون اروپایی اتفاق نمی افتد، بلکه در شورای اروپایی رخ می دهد که یک حمایت اقلیتی برای کشورهای عضو این اتحادیه را ارائه می دهد و این تجمع قدرت در یک منطقه یک ساختار اشتباه است.

فان در بلن از اتحادیه اروپا درخواست کرد که روابط خود با آمریکا، روسیه و چین را با اطمینان و بدون هر گونه غرور و تکبر دوباره تنظیم کند. وی از توسعه اتحادیه اروپا حمایت نموده و تاکید نمود که این اتحادیه می تواند به 33 کشور توسعه یابد.

فان در بلن بعلاوه با اشاره به پاندمی کرونا گفت: سیاستمداران همیشه باید تصمیماتی را با عدم قطعیت اتخاذ نمایند. حتی دنیای علم هم نمی تواند در این باره شفاف سازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1858

به "انتقاد اتریش از ساختار قدرت در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد اتریش از ساختار قدرت در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید