استفاده از طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه شهر دلند

به گزارش مجله توسعه دهنده، شهردار دلند گفت: آماده استفاده از طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در راستای توسعه و گسترش فضای سبز شهر هستیم.

استفاده از طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه شهر دلند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از آزاد شهر، رضا سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه سال پیش که بنده مسئولیت خدمت رسانی به مردم در شهر دلند را عهده دار شدم، تلاش کردم تا فضاهای سبز و آموزشی شهر را ارتقا داده و در این راستا آمادگی استفاده از طرح های دانش بنیان را برای توسعه داریم.

وی شرح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر یکی از دانشگاه های توسعه یافته و دارای رشته های متعدد برای دانشجویان منطقه بوده که در آن تلاش شده زمینه پرورش دانشجو کارآفرین و طرح های دانش بنیان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

شهردار دلند با توجه به بودجه شهرداری ادامه داد: در 20 سال گذشته تغییر چندانی در افزایش بودجه شهرداری صورت نگرفته؛ اما در دو سال گذشته افزایش بودجه به اندازه 20 سال گذشته اجرا شده است.

سلطانی افزود: بودجه امسال 48 میلیارد ریال منعقد شده که پیش بینی می شود تا آذر امسال این بودجه محقق شده و به آن متمم اضافه نموده شود.

وی لایروبی کانال و رودخانه ها را در سه سال گذشته از مهم ترین فعالیت های شهرداری برشمرد و خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته مبلغ 23 میلیارد ریال برای لایروبی کانال و رودخانه های سطح شهر و جمع آوری آب های سطحی هزینه شده که این امر سبب کاهش شدید خسارت های احتمالی در زمان وقوع سیل شده است.

این مسئول در شهر دلند گفت: با مصوبه شورای شهر و تایید کمیته انطباق سه دستگاه ماشین آلات فرسوده و اقساطی شهرداری فروخته و به جای آن یک دستگاه ماشین آتش نشانی، یک دستگاه لودر و یک دستکاه خودروی سواری خریداری شد که ارزش آن به 30 میلیارد ریال می رسد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1301

به "استفاده از طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه شهر دلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه شهر دلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید